Informació sobre el làser de díode

H

heena123

Guest
Hola, Estic treballant en un projecte en el qual làser ha de ser recorregut màxim 500 m , per l'anivellament, al costat del seu reciver no són de fotodíode de la gamma similar per a la detecció d'aquesta BAEM làser. Estic usant Xarxa rang visible 3a classe Laser diod i, però estic confós sobre làser de potència a què ha de viatjar un màxim de 500 metres. Ara hi ha un munt de díode làser que treballen en 620-680 nm gamma i també està disponible en 1-diversos hndred mili watts. Però, quin tipus de díode làser complet omplir el meu problema viatges a distància, és el relacionat amb el poder de díode làser? o qualsevol cosa elese. Si us plau, em guia pel següent:. Cry: Salutacions, Heena

Si el làser està apuntant directament a un fotodíode després, només tindrà una potència de làser petit. No hi haurà pèrdua atmosfèrica molt poc, però el làser té una divergència significativa sobre aquesta distància, així que serà difícil aconseguir una gran precisió llevat que el disseny de les òptiques làser per a una petita taca a 500m. Vostè podria tenir el làser i la recepció de circuits junts si s'utilitza un reflector esfèric com a destinació. Keith

Potser tu per fer una ullada als equips làser de les mesures per tenir una idea del que està utilitzant. Per 500 metres de distància de la potència òptica es tracta de 0,95 W a la sèrie FSF de Dimetix i la mida del punt a 30m es defineix com 15 mm. Fes un cop d'ull a les dades tècniques de la pàgina 15 de la fitxa tècnica http://www.dimetix.com/downloads/Manuals/DLS_FLS_C_TechnicalManual_V204_en.pdf . Conté també la definició de classes de seguretat làser. Per díodes làser i controlador de làser es pot observar Roithner [url = http://www.roithner-laser.com/ld_cross.html] Roithner Lasertechnik - Laser Diodes general [/url] i [url = http://www. roithner-laser.com/ld_drivers.html] Controladors per Laserdioden [/url]. Per descomptat, la sensibilitat del receptor és d'importació, així com Keith i va dir que és important tenir en compte el conjunt total. Per cert, l'òptica per enfocar el feix de làser és un desafiament. Gaudiu vostè celebració de l'Any Nou!

En el meu punt de vista és 500 metres distància molt llarga .... i un que pensar en dos aspectes ..... primer és la divergència de sortida de llum .... BCZ a distància tal el poder de la llum làser pot ser Singala s'afectarà en cas que el làser té un alt valor de divergència i .... segon punt és safty làser .... si vostè està utilitzant díode d'alta potència del làser llavors un s'ha d'assegurar que no ha d'entrar en contacte amb cap de contacte humà ull éssers directament .... que pot danyar els ulls humans .... Bona sort

El Dimetix és 0,95 MW no 0.95W! per exemple, Classe I. Keith

Hola a tots, Gràcies per la teva suggeriment, gràcies HTA, els seus vincles són molt utilitzi complet per a mi. Però tinc una pregunta és que al poder díode làser general i divergència del feix aquest paràmetre són importants tant per a la gamma llarga distància. En el meu projecte i vol meus dimensions raig làser seria mínim 3-4mm d'aquest mesurador 500. Ja he seleccionat fotodíode per aquest rang vermell visible i les seves obres [correctament, així que si vaig a utilitzar 50 mW díode làser de 660 nm de longitud d'ona. Si us plau, digues-me que estaria bé o no ... s'encén amb làser depèn de díode làser i el seu circuit conductor? Si us plau, em guia per això. Salutacions, Heena

La mida del punt làser a 500m serà molt més de 3 mm - és més probable que sigui 1m a menys que facis una mica de disseny òptic molt bo. 50MW no serà segur ull! Keith

Hola, això vol dir que he de triar una molt baixa diàmetre del feix , per l'efecte de diavergence fes ? Si us plau vegi a la dreta un cop aquest mòdul làser pot ser que funcioni? http://www.roithner-laser.com/datasheets/ld_div/alt/adl-66503tl.pdf També va dir que el 50 mw és perjudicial per l'ull humà si és de Classe 3A o 3B i per si ray està directament en contacte amb els ulls .. no estic confirmar sobre díode làser de dalt és de quina classe .. Així que si us plau, m'ho saber si em va malament. Salutacions, Heena

La classe del seu disseny depèn de molts aspectes del disseny, no només la potència del díode làser. El disseny de l'òptica té un gran impacte també. Mida de punt depèn de diverses coses, com el diàmetre de la lent, la mida de la font làser, astigmatisme amb làser, disseny òptica, la longitud focal de l'objectiu ... Cal estudiar la òptica per optimitzar el disseny. Keith

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back