Informació per a un controlador de motor AC servo

K

kieennx

Guest
Hola a tots, estic tractant de dissenyar un controlador de motor servo de la CA, però la meva experiència sobre aquest camp és gairebé zero. Pot algú donar-me alguna informació sobre: ​​- l'arquitectura dels servomotors (AC / DC). - Mètode per conduir. - ΜPs especials o μCs que usualment s'utilitzen en aquests sistemes. - Dissenys de mostres, notes d'aplicació, guia de l'usuari ... Tota la informació serà apreciada. Salutacions cordials, Kieennx. [Size = 2] [color = # 999999] Afegit després de 20 minuts: [/color] [/size] Si us plau, donar enllaços, si és possible. Moltes gràcies. Salutacions, Kieennx.

Servomotors de corrent altern són en realitat màquines de corrent altern, però el suport màxim extrem. corrents, les càrregues i la velocitat. La major màx. actual de l'acceleració és més gran (pot iniciar i aturar més ràpid). Podria tenir diferents construccions, com màquines de corrent continu sense escombretes, quan en lloc de tenir una màquina de corrent continu, on s'inverteix el corrent per la runa, ho fas per tenir un circuit extern, el que significa, de fet, que subministra corrent altern, de fet. Del que pot tenir motors de corrent altern amb una fase o 3 fases. He treballat amb motors de corrent continu, en aquest cas vostè té quatre quadrants helicòpter, o els inversors en cas de motors de corrent altern. En ambdós casos, cal transistors IGBT, una mena de combinació de trastorn bipolar i transistors MOSFET (inpedance entrada d'alta, però el corrent d'alt rendiment). Unforetunatly, no tinc cap documentació en format PDF o un enllaç. Però tractar amb google:. D

Hola Belsugului, Gràcies per la seva guia, encara que és bàsic. Pot algú ajudar amb més detall en aquesta secció? Salutacions, Kieennx.

IR té la IC especial per fer que el servo de CA de control de treball. També tenen una bona IGBT / MOSFET conductor, i el IGBT si mateixos. Proveu seu lloc web www.irf.com Bona sort TR2000: D

Com pot un gir en 360 sevo digree si us plau, ajudeu-me! no puc reparar el maquinari de sevo. qualsevol tècnica en la programació.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back