Informàtica es requereix

A

asim569

Guest
Benvolguts professionals,
Sóc estudiant d'Enginyeria Electrònica dtudent en Pakistan.I tenen passió per les tecnologies inalàmbriques i RFIC etc, però malauradament, no hi ha cap empresa de RF al Pakistan.
Estic tractant d'aprendre tots els bàsics i eines de software com DEURE ADS, AMDS, Microones oficina, HFSS, XFDTD, Sistema overview.I havnt Té una, però estic lluitant per obtenir aquests bàsics softwares.I farà FYP mi i jo en RFIC Tractaré d'aprendre tots els conceptes bàsics que es requereixen d'un dissenyador RFIC durant la meva estada a la Universitat (15 mesos). Vaig a tractar millor a la meva experiència en Control, Comunicacions, PROGRAMARI,
matemàtiques que són bàsics per al disseny RFIC.
Però hi ha una problem.There no és RFIC companyia
EUA al Pakistan i no contractar empreses de Pakistan.My destinació Qualcomm, Qualcomm, però és molt més alt estàndard.
Crec que la millor opció és obtenir experiència en una petita empresa de disseny RFIC Qualcomm i aplicar sobre la base d'aquesta experiència.
Però em pregunto ¿Com obtenir l'accés i en alguns petits intermedis RFIC societat al Pakistan? Significatiu pagar l'allotjament,
els viatges a països estrangers a la recerca de treball i és poc probable que contractar a mi, perquè no tinc res molt especial.
Vostè està més exxperienced,
si us plau, consells.

 
Nokia już w przyszłym roku może ponownie zająć się produkcją smartfonów. Po sprzedaży działu mobilnego Microsoftowi fińska firma może wrócić na rynek urządzeń mobilnych. W tym celu będzie musiała znależć odpowiedniego partnera.

Read more...
 
Hola amic ...
U pot sol licitar programa de mestratge a Suècia, ja que no hi ha taxes a estudiar aquí.

Tenen una gran future.There són tants estudiants pakistanesos també en camp inalámbrico.Santomé

 
El meu consell general als estudiants és fer coses que gaudeix.Vostè no pot convertir-se en la riquesa com si fos fent altres coses, però li serà molt feliç i contenta, cosa que els diners no pot comprar.

 
Hola frende,

Sé que el sentiment d'aquest.Tinc una mestria en la microelectrònica (analògic / RFIC de disseny), però el mercat de treball en el nostre camp per aquí és molt feble.Esperem que l'economia mundial millorarà en els propers mesos.Goodluck per a tots nosaltres.

-edrix

 
Vostè és un estudiant i vostè sap tant de programari en aquesta àrea, de fet he utilitzat només uns pocs d'ells li va explicar.Només he traslladat recentment a aquesta àrea.Crec que l'èxit a la final

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top