importar un impuls en *. dxf

Y

yzriver

Guest
Quan importa un DXF en un impuls, hi ha un error dient que la forma de presentació no pot ser reconegut.El que vaig fer és:
1.Arxiu -> Importar -> DXF (jeràrquica)
2.seleccionar un fitxer DXF

És aquest error que el meu fitxer DXF no és jeràrquica?Què puc fer per importar un disseny en el format DXF i simular?

Gràcies.

 
Acer Iconia Tab 10 dla szkół to nowa propozycja firmy Acer – jak sama nazwa wskazuje, jej odbiorcami mają być przede wszystkim nauczyciele oraz ucznio ...

Read more...
 
Preste atenció: doesnt impuls reconèixer línia com a contorn del seu disseny.Ha de ser una polilínia i no només una línia.Vull dir: si tens una metal
· lització de dissenyar com una línia de convertir en una polilínia (AutoCAD que li permet fer això), llavors reconèixer la forma de la seva estructura

Espero que això ajudi

records

Stefano

 
De fet, em podria importar un fitxer DXF en el disseny d'un impuls, com puc dibuixar una estructura de CPW amb commond retangle.aquests retangles consisteix en línia tancada.Llavors puc guardar en un format DXF.Després importar en l'impuls.Puc veure que això retangle CPW patró sòlid es mostra en el disseny.

No obstant això, en simular el paràmetre S, el mesage error és "INPU Meshir no conté cap forma vàlida"

Qualsevol suggeriment per resoldre això?

Moltes gràcies!

 
Hola, yzriver:

L'error es deu probablement a la manca de correspondència entre la capa de metall en la qual s'importa i la capa de la cartografia del substrat.

Anar l'editor i redactor capa de substrat per corroborar les seves relacions de mapeig.

Espero que això ajudi.

Records,

 
Gràcies!

Sí, la importació de la capa d'DXF és necessari per modificar la capa on el metall és autually.

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top