Importació d'arxius a Cadstar 12,1 exprés

L

lhavens

Guest
Els arxius poden ser importats a mutliple Cadstar 01/12 Express? Tinc un esquema de taula, i estic tractant d'importar un arxiu és rebel liderat també. Vull que sigui una part de la junta ..... Qualsevol comentari? Estic colpejar una paret, vaig tractar de combinar en soldworks, però no funciona bé amb les capes. El novell, Lee

Només pot tenir un esquema en el tauler Cadstar. Així que, mentre no s'excedeixi de la quantitat de pins / part de Cadstar Express pot copiar / enganxar d'altres dissenys en un disseny únic. Em permeto suggerir la duplicació de les línies consell d'administració com a primera figura.

Bé pel que el meu següent pregunta és, pot ser capes importades? tant en un esquema de pensió o un component?

Podria vostè aclarir el que està umporting en el tauler? Què capes que vostè requereix? addicional a les capes estàndard ja és present, i el que l'ús que es doni. Si vostè està tractant d'import components de Solidworks el youd millor amb la FIL, si no és necessari crear un dibuix del contorn de la taula i posicions dels components, guardar això com un DXF i l'ús d'aquesta eina per importar l'esquema bord com un esquema de pensió . Les posicions dels components hauran de ser importats com figures en una capa de document, després s'utilitza per localitzar els components que vostè ha de posar manualment a la biblioteca Cadstar. De llarg alè, de manera que l'ús intel ligent d'una interfície de les FDI:.)

En poques paraules, no, no pot importar capes. No obstant això, si un component que s'està important utilitza capes ja no és present en el disseny, llavors se li demanarà que afegir o seleccioneu una capa existent. Per exemple, vostè pot tenir una capa anomenada "serigrafia top" - si importa un component que utilitza "copa de seda" (mateixa capa en la realitat - només un nom diferent) pots afegir (no és una bona idea - és confús) o optar per utilitzar "serigrafia top" per a qualsevol cosa que es troba en "copa de seda" en el component importat.

Bé aquí és la següent pregunta, em vaig adonar d'una manera de simplificar la carpeta importada. El següent problema que estic tenint és la creació de Via tèrmica, que funciona amb un coixinet de coure. ¿Algun consell? Sé que he d'afegir capes, però no estic segur com obtenir les pastilles per treballar amb el coure. L'hi considera un error de disseny. gràcies, Lee

Lee, que només utilitza expressa o està usant lite? Què és exactament estàs tractant d'utilitzar la tèrmica a través de? Tractar aquest bloc. [Url = http://cadstar.blogspot.com/2010/11/having-trouble-with-components-with.html] Tenint en compte Cadstar:.? Té problemes amb els components de vies a les coixinets tèrmiques del dissipador de calor [/url] De fet, llegir tot el blog i subscriure a ell - que podria animar a més de ser publicat lol

Que va ser de gran ajuda. Gràcies. Irònicament, però el meu cap diu que he d'aprendre Orcad ara, ell pensa que la farà servir això. Com se sol dir "De tornada a la taula de dibuix". Moltes gràcies per tota la seva ajuda. Estic segur que tot el que em va ajudar a sol fer el canvi gairebé dolorós.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back