IM3 simulació de cadència espectre

S

Suresh R

Guest
Amics, necessito una mica d'ajuda en la comprensió del valor de CMRR en el full de dades per fer un ús eficient de la mateixa. per LM358: CMRR = 85 dB per a tota la gamma (0 - (V + - 1,5)) de voltatge de manera comuna. Per al valor anterior, el que pot ser la meva aportació diferencial a l'OpAmp, per aconseguir una millor relació de rebuig en mode comú (CMRR)? En termes senzills, puc obtenir alguna descripció pràctica per entendre-ho. Si us plau tornar a mi per a qualsevol aclariment. És el que fa Suresh.

que jo sé CMRR és CMRR = 20 log (difGain / CMgain) difGain és l'augment de diffrencial màxim, i CMGain és l'augment de SRAM quan dos d'entrada es connecten entre si.

Vaig a considerar un exemple:. He demostrat els càlculs per CMRR per al circuit de sota.
63_1177174587.gif
A partir d'aquests càlculs, que no podia deduir el que necessito. és a dir, què significa això 3.521dB amb referència a la CMRR del LM358 que és 85 dB. Què és això iam suposa aprendre fent aquest càlcul? Vull saber això perquè he de entendre com he de treballar amb el valor de CMRR donat en el full de dades en el disseny d'un circuit. És el que fa Suresh.

Suresh R! Anunci és diffrentioal guany en bucle obert i AC és el guany de voltatge en mode comú (V1 = V2) es connecten a Vin

CMRR és un factor que ens diu les coses bones que tenim amplificador diferencial. En general és de l'ordre de 80 dB a 100 dB. Se'ns diu quant és el component desitjat fase comuna del senyal és atenuated (idealment infinita). Si s'aplica la superposició dels senyals d'entrada de l'amplificador s'obté Vout: Vout = AD * VD + AC * VC = AD * UD * (1 + CA * UC / (AD * UD)), on AD és el guany diferencial, diferencial de tensió VD , CA guany comú i la tensió comuna VC Des d'un amplificador diferencial bona esperem guany diferencial bona i l'atenuació del senyal de fase comuna a ser tan alt com possible de manera que el segon factor ha de ser tan petita com sigui possible, que és AC / DC. O, per dir-ho diferetly: CMRR = 20 * log (AD / AC) ha de ser tan gran com ho pot ser.

Gràcies. tinc al punt que la tensió de mode comú en les entrades produeix alguna tensió d'offset a la sortida i aquesta compensació podria ser molt bé disminuir en l'elecció d'un opamp amb CMRR alt. És el que fa Suresh.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back