ICD2 Stolz i dsPIC30F3010

C

CapBlack

Guest
Hola a tots, tinc aquest ICD2 fetes a casa i el treball perfecte amb PIC16F876 i MPLAB 8.1, acaba de connectar un dsPIC 30F3010 i només es 0xFFF ID:?: Alguns no hi ha una bona: D qualsevol comentari / millores respecte benvinguda CapBlack

Ha connectat l'alimentació analògica i terra?

sí que ho vaig fer, i per 18F4450 també va treballar molt bé prg i deb. Crec que dsPIC 30F no ha de ser aproblem amb aquest programador. Tancs. CapBlack

Hola, tinc aquest clon ICD 2: http://www.chez.com/silicium31/Electronique/PIC/FreeIcdEnglish.htm i funciona perfecte amb PIC16/PIC18, em refereixo a la programació i la depuració, però no hi ha manera de fer-ho amb dsPIC ... "Crec que dsPIC 30F no siga un problema amb aquest programador" ... Estic totalment d'acord amb vostè ... Potser PICKIT2 és el camí a seguir .... $ 40 o menys un clon: D

Hola de nou gràcies a tots ajudar a 4, no sé Hugo dsP30F la línia elèctrica són = a si o 18F 24F i 33F dir estic d'acord amb tu. CapBlack

El PICkit2 actualment no es pot depurar el dsPIC30F. Es pot programar però. El ICD2 i clons de suport a la dsPIC30F3010 bé. Assegureu-vos que ha connectat correctament. He programat un dsPIC30F3012 amb el meu clon ICD2 bé. Té un pinout molt diferent a un PIC sèrie 16 o 18 anys. I s'ha de connectar VDD i AVDD a 5V i VSS i AVSS a GND. no pot deixar flotant

Hola a tots! El ICD2 clon funciona a la perfecció, no només amb dsPIC30F sinó també dsPIC33F i PIC24F. L'única cosa és fer les connexions adequades com ja s'ha suggerit per blueroomelectronics. Curosament acarar totes les seves energia, la terra i els pins Reset. Salutacions. [Size = 2] [color = # 999.999] Afegit després de 16 minuts: [/color] [/size] Hola! Una altra cosa important per recordar en la programació de la sèrie dsPIC és que pot ser programat diferents parells thorugh sèrie de pins. El thorugh agulles que es va a programar el xip ha de ser especificat en la paraula de configuració. és a dir, PGC / EMUC i DGP / O EMUD EMUC1 i EMUD1 O EMUC2 i EMUD2 O EMUC3 i EMUD3 Seleccioneu aquells als quals ha connectat les seves dades i línia de rellotge del ICD2. Reagrds.

Hola a tots, només recordo una cosa que he de clonar exactament Stolz sense límits perquè el PG & PC del que volia utilitzar dsPIC30F. he estat revisant tots els coneccions que inclou AVdd i AVSS i estan bé. el dia de demà i Wil torna a intentar-ho amb una nova unitat, perquè potser el primer va ser DEMAG per mi. CapBlack

Hola a tots, tinc la nova unitat i 30F3014 i sorpresa Stooz ICD2 Connexió a MPLAB ICD 2 ... Configuració de font Vdd connectat al dispositiu de destinació de destinació dsPIC30F3014 trobats, revisió Ap = 0x1001 ... Llegir ICD Product ID Running ICD acte de prova .. . Aprovada MPLAB ICD 2 tancs llestos tots els CapBlack

Això està molt bé, el que estava malament abans?

Hola, nothig ... el 30F3010 unitat potser es mal que comprovar més tard

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back