ICD2 Stolz clon d'error en el circuit de verificació?

F

fireball003

Guest
Hola, he construït un ICD2 sobre la base de Stolz, però d'alguna manera que no està funcionant. Si us plau, digui, com puc comprovar si el meu configuració del circuit és la correcta. Jo vaig fer el següent-1. Jo BL010101.hex carregador cremat (2,98 KB) amb un altre ICD2 en PIC16F877 2. Quan intento connectar amb MPLAB ICD2 usant el port sèrie després de 37 pins del PIC16F877 la tensió va de 5V a 4,1 v. .. una altra vegada si em desconnecto el cable de sèrie llavors es converteix en 5v. 3. quan intento connectar-me a continuació, mostra l'error- ICDWarn0034: Assegureu-vos que les reserves de sèrie del sistema FIFO són ​​discapacitats. Connexió a MPLAB ICD 2 ICD0021: No es pot connectar amb MPLAB ICD 2 MPLAB ICD Ready 2 4. No connectar-se a qualsevol dispositiu terget. Quines proves he de realitzar per comprovar si el maquinari o el gestor d'arrencada té algun problema? Moltes gràcies. [Size = 2] [color = # 999.999] Alta després d'1 hora 34 minuts: [/color] [/size] Mentre el control de la tensió al port de sèrie, tinc els 2 següents pins -> (2,3 V) pin 3 -> (- 9.7v) pin 4 -> (5.1v) pin 7 -> (9.7v) pin 8 -> (-2.7V) Quines proves he de fer per solucionar aquest problema? Si us plau, ajuda'ma sortir d'aquest problema.

Hola, Després de dos dies de 4 / 5 configuracions de circuit que té una Messeger poc diferent de MPLAB. ICDWarn0034: Assegureu-vos que les reserves de sèrie del sistema FIFO són ​​discapacitats. Connexió a MPLAB ICD 2 ICDWarn0054: MPLAB ha perdut la comunicació amb el MPLAB ICD 2. T'agradaria intentar tornar a connectar? Connexió a MPLAB ICD 2 ICD0021: No es pot connectar amb MPLAB ICD 2 MPLAB ICD 2 Llest Si us plau, ajuda'ma sortir d'aquest problema.

Hola fireball003. En primer lloc vostè ha de comprovar la connexió entre el PC i el seu clon. Vostè ha d'usar cable de sèrie curta. Reviseu els voltatges en MAX232 bombes de càrrega. Comproveu la connexió entre el màxim i el per. Està usant PC d'escriptori o portàtil?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back