F
fireball003
Guest
Hola, he construït un ICD2 sobre la base de Stolz, però d'alguna manera que no està funcionant. Si us plau, digui, com puc comprovar si el meu configuració del circuit és la correcta. Jo vaig fer el següent-1. Jo BL010101.hex carregador cremat (2,98 KB) amb un altre ICD2 en PIC16F877 2. Quan intento connectar amb MPLAB ICD2 usant el port sèrie després de 37 pins del PIC16F877 la tensió va de 5V a 4,1 v. .. una altra vegada si em desconnecto el cable de sèrie llavors es converteix en 5v. 3. quan intento connectar-me a continuació, mostra l'error- ICDWarn0034: Assegureu-vos que les reserves de sèrie del sistema FIFO són discapacitats. Connexió a MPLAB ICD 2 ICD0021: No es pot connectar amb MPLAB ICD 2 MPLAB ICD Ready 2 4. No connectar-se a qualsevol dispositiu terget. Quines proves he de realitzar per comprovar si el maquinari o el gestor d'arrencada té algun problema? Moltes gràcies. [Size = 2] [color = # 999.999] Alta després d'1 hora 34 minuts: [/color] [/size] Mentre el control de la tensió al port de sèrie, tinc els 2 següents pins -> (2,3 V) pin 3 -> (- 9.7v) pin 4 -> (5.1v) pin 7 -> (9.7v) pin 8 -> (-2.7V) Quines proves he de fer per solucionar aquest problema? Si us plau, ajuda'ma sortir d'aquest problema.