HSPICE es treballa amb Windows Vista?

A

amiralib

Guest
Hola no puc fer servir el 2007,03 HSPICE amb Windows Vista! Què puc fer? Algú té el mateix problema? es refereix a

Intenta instal · lar amb la manera de compatibilitat XP. He tingut problemes amb moltes altres eines (Orcad, Protel, etc) no és compatible amb Vista, i després de la seva instal · lació amb les modalitats específiques que ara funciona correctament.

Com puc instal · leu segons el mode de compatibilitat XP? Pot explicar més?

gràcies he instal · lat està en mode de WinXP .... Hspiceu Z treballat .... però el Avanwaves no ..... té una altra solució?

Suposo que alguns altres programes pot cridar l'rusults simulació HSPICE! És possible?

Prova això: obre la carpeta HSPICE_version / BIN, feu clic a hspui.exe i seleccioneu Propietats. A la pestanya Compatibilitat, baix nivell de privilegis, feu clic a l'opció "Executar aquest programa com a administrador" casella de verificació. Repetiu el procés per awaves.exe. Després de fer això, que va treballar per a mi. (Per descomptat, he de dir "Permetre" per al "Un programa no identificat vol accés al seu equip" missatge de seguretat cada vegada que la posada en marxa hspui.exe.)

He de calcular quin és el límit de densitat de mallat Vs memòria RAM?

hola a tots jo fer alguna cosa per instal · lar HSPICE a Vista i va funcionar primer a instal · lar HSPICE en vista de 2n Canviar les variables AMBIENTAL tercera instal · lació HSPICE en un altre equip va treballar sota XP ambient cuarta còpia al directori bin de la màquina XP i enganxar en Windows Vista cinquè-que funciona, tracti d'això i em diuen

Sembla que aquest problema està relacionat amb la nova característica UAC de Vista.

Hola a tots ... jo també necessito ajuda! Acabo d'instal · lar HSPICE versió: A-2008.03 i d'instal · lar a l'ordinador portàtil amb el sistema operatiu Vista .. el treball hspui però no la avanwaves .. no sé com fer que funcioni!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back