HP Laser Jet III Manual de servei

R

Robin Hood

Guest
HP Laser Jet III Manual de servei, qualsevol persona que el té?

[Quote = Robin Hood] HP Laser Jet II Manual de servei, qualsevol persona que el té? [/Quote] HP Laser Jet II o III??! :)

Jo el que faltaria, però aquí es pot veure un home de reparar alguns impressora hp, h ** p :/ / xavier.fenard.free.fr / ImprimanteHP.htm (francès)

Vaig a tractar de connectar la impressora HP LaserJet Classic manual de resolució de problemes, volum 1. Cobreix la LaserJet I, ID, II, IID, III, IIID, PII, IIIP i LJ2000. Compta amb més de 100 pàgines d'informació de solució de problemes per a aquests models. No obstant això, no hi ha diagrama d'especejament, etc Així que vostè també desitja que l'HP 33440 i 33449 Manual de servei combinat (33.449-90.906). Jo no crec que tingui això, potser algú més ho faci i pot pujar.

Podria vostè també me la tarda l'HP LJ IIIP manual de servei. Gràcies reptador

Tinc el manual combinat (33.449-90.906 Primera Edició - febrer de 1990). Com un arxiu PDF, però és gran. Hi ha un total de 414 pàgines escanejades 23 MB (21 MB quan en zip).

Tenir la HP Laser Jet II i III i schenmtics IIIP estat posats a disposició però (Nota: no és el manual d'sevei, però el manual schematcs). Entenc que a algú pujat als esquemes i que Robin H era perquè estiguin disponibles per a descarregar. SI a la seva disposició llavors, on puc descarregar des? Rgds Challenger

El manual de pujada per a la HP Laser Jet II i III i IIIP és només el manual de servei. No hi ha esquemes inclosos.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back