HISENSE psu i l'inversor board # rsag7.820.1459

L

lhanlhan45

Guest
Necessito esquema d'aquest tauler, les peces trencades i smd Burm, si us plau ajuda

pls. publicar model # i foto de la PCB. wbr
Tens el mateix, necessita ajuda amb què! Els números de model: rsag7.820.1459/ROH Verf Hisense HLP-30A11 d'entrada: AC100-240V 50/60Hz Sortida Max3.5A: 5VS/0.5A 5VM/1.5A sortida 12V/1A HV: 1280VAC/9.5mA Pin: 150W (MAX) ; Pout: 120W (MAX) Els meus temes és la llum de fons està rebent voltatge incorrecte i només s'encendrà la meitat. Si mol una de les línies d'alta tensió, que el CCFL s'il · luminarà amb normalitat, però si jo fos estàtica de la bobina del transformador mateix, la llum de fons s'encén breument i després tot s'apaga. Si em curt un conjunt de línies d'alta tensió en la mateixa bobina, la llum de fons de tot funcionarà correctament fins que TV s'apagui després d'un parell de segons. Crec que qualsevol dels dos pot tenir un problema de posada a terra del transformador o "T803" ha parcialment fos. No està segur de com havia de reparar el transformador si és així, però m'encantaria provar

Hola amic! Es pot fer una foto de l'altre costat de la taula. Tinc problemes amb aquest guitza compte algunes de les peces estan muntades en superfície cremada. Aquests són els elements que necessito per identificar-lo. R830, R831, R836 i N801. Gràcies per endavant! !

hola a tots tinc HISENSE lcd amb psu inversor bord rsag7.820.1459/roh seva ver.f és un IC SMD, S i resistències Bernt PLEESE Pot algú ajuda gràcies i salutacions

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back