He de protegir absolutament tot amb la EDS /

T

torinwalker

Guest
Hola a tots.

Estic actualment en el disseny de la EDS /
EMI CIs protecció per a tots els interfícies sospito pot estar subjecte a la EDS i / o ser susceptibles al soroll, o contribuir a la propagació del soroll.El disseny és un simple dispositiu PDA per una figura d'ABS / PC dipòsit amb les següents interfícies:

- Pantalla tàctil resistiva
- Botó d'encès / apagat (aïllament dels usuaris de motlle injectat de plàstic polsador)
- Botó de reiniciar (també aïllats per un polsador)
- Receptor (és a dir, l'auricular de telèfon)
- Altaveu
- Micròfon
- De àudio / micròfon (mans lliures) jack
- Micro SD
- SDIO
- USB
not require ESD/EMI protection, but then I'll take any reasonable argument to the contrary.

De totes les interfícies,
veig sis punts que no podrà
exigir la EDS /
EMI protecció, però després vaig a prendre qualsevol argument raonable el contrari.La pantalla tàctil resistiva és de plàstic, l'altaveu, el receptor i el micròfon estan separats dels usuaris per la caixa de plàstic a través de forats que (crec) seria poc probable que permeten saltar d'un EDS col locar a prop de l'orella,
etc - principalment perquè cal recollir el dispositiu per fer-ho, i els botons estan aïllats per diversos mm de plàstic.Així mateix, no és probable que la conducta.

Ja no
estic tan segur de la pantalla tàctil, encara que.És molt probable que algú aleatòria per tot el pis, arribarà a més, i la pantalla tàctil abans de recollir el dispositiu, en aquest cas seria EDS transitoris reprimida per un dispositiu de protecció.

Tots els altres - en particular la USB, d'àudio, i SD, evidentment, ha de tenir interfícies d'EDS construït
polz Afortunadament,
la EDS es basa en el transceptor USB estic usant.

En segon lloc, ja que molts dispositius de combinar EDS amb EMI filtrat,
potser tingui sentit per a protegir a totes les interfícies que poden recollir en el soroll amb la seguretat addicional de protecció ESD.Això pot ajudar a reduir els errors induïts pel soroll.Podria ajudar amb EMI després de les proves?Què passa amb la certificació federal IME (Canadà / EUA)?

Quins són els seus pensaments sobre aquest tema?Cada xip costa entre 0,30 centaus fins més d'un dòlar per IC.A aquest ritme,
m'han agregat prop de $ 10 a la base de costos qual cosa es tradueix en costos addicionals que l'usuari probablement no perceben com a valor afegit.

Vaig a afegir aquests dispositius, però no només perquè les persones que fabriquen ells va aconseguir trobar la manera de descriure cada situació imaginable, on els seus productes són un deure-té en
el seu disseny electrònic.Segurament hi ha d'haver una línia traçada entre els dispositius que realment són necessàries, i en les que - potser - el fabricant és l'estirament d'EDS /
EMI protecció conte una mica.

Gràcies, nois (i noies).Agraeixo qualsevol ajuda que poden oferir.Torino ...

Hola Torino,

La meva regla per l'EDS és només per protegir els insums d'alta impedància.Mitjançant aquesta norma, per exemple, l'orador no necessitaria protecció ESD, perquè té baixa impedància de sortida (s) i un passiu propi orador.

- Nick

És realment difícil pregunta, Si vostè té l'aprovació organismes passar, llavors vostè ha de,
en cas contrari és fins dissenyador si vol fer robast equip, i el client de pagar per ella ..Així mateix, assegureu-vos si vostè necessita fer prova d'augment, potser haureu d'afegir MOV / TVS dispositius

És difícil estar segur quan aquestes mesures són necessàries, però la por a allò desconegut pot conduir sovint el dissenyador per resoldre el problema de cara al arribar fora de la plataforma de solucions.
EDS molts problemes es poden resoldre res més que una resistència o R / C xarxa.
Si vostè té l'oportunitat d'experimentar amb una pistola d'EDS - vostè aprendrà molt.
Làmines o pistes de PCB pot ser dissenyat per protegir, o per a reorientar les corrents, gairebé de forma gratuïta.

Aquest informe mostra com fins i tot simples dispositius poden complir els requisits EMC, i la freqüència amb molt d'esforç són materials es malgasta en un "me too" de moda.
York EMC http://www.yorkemc.co.uk/research/smps/

Vostè pot trobar que és millor
i menys costós per al disseny en la protecció contra tot el que és haver de deixar els assajos de EMC
i necessita un nou disseny
i prova.

Si vostè necessita un producte per a les proves d'EMC a les normes europees que pot arribar a ser venuts a Europa, l'assaig és extremadament car per la qual cosa només vol fer una vegada.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back