He de fer un seguiment de la bateria de 48V, si us plau avisi

B

binu G

Guest
Hola, necessito fer un seguiment de la bateria de 48V, les cèl · lules es divideixen en 24 a 4 zona. això serà 12Volt a cada canal, la necessitat de controlar les cèl · lules per a la salut. si us plau, suggereixi. i es amb seguretat té un controlador i una interfície de Modbus. però la part analògica que he de tenir una solució de baix cost. Binu G

Ajá, Què és la "cara" per a vostès per favor? Sabia vostè va marcar per al preu i el full de hes? :) Només cal una IC no d'una cèl · lula pro! Monitor de falla de la bateria s'encarrega de 12 connectats en sèrie de mostres de cèl · lules, panells de demostració i el full de dades per al LTC6801 ja estan disponibles. Els preus comencen a $ 4,48 cadascun en quantitats de 1000 peces. ... ( www.eetasia.com ) K.

He de fer un seguiment de la bateria VRL per al'aplicació de les telecomunicacions. BinuG

Hola Binu G, Em sap greu, el que és VRL? Potser aquests taula ajuda per a vostè? http://cds.linear.com/docs/Solutions Instruccions / Battery_Management_Solutions_PowerPath.pdf crec jo, que al seu són tots els altres no hi ha alternatives perquè no es pot acumular al seu ... Potser cal construir un mateix amb molt (Windows) i els comparadors de xips DAQ com després del seu dir, la proposta com .. o ADUC, però per a mi és que la millor alguns més simple sistema de ADC per seleccionar .... K.

seva VRLA amb vàlvula reguladora de plom-àcid Binu G [size = 2] [color = # 999999] Alta després de 1 minut: [/color] [/size] Què passa si jo faig servir un amplificador diferencial per comprovar cada zona i utilitzar un microcontrolador registrar-la. voluntat amplificadors diferencials treballarà per a tensions d'entrada d'alta!

Bé, vostè ha de seleccionar alguns amplificadors, amb instrumentacions (Ev. onchip) atenuadors a les entrades ... Recordo que per a alguns tipus de BurrBrown encara Tu i IDA, i una major nota de Jim Williams Appl Overa encès / càrrega de mostres de condensadors. El applyed pel que fa 17 anys per a un màx. 250 V en les entrades ... K. [size = 2] [color = # 999999] Alta després de 3 hores i 36 minuts: [/color] [/size] Hoi Binu G, crec, em vaig trobar amb una nota d'aplicació el que pot ser la seva bíblia .. :) . Bona sort! K.

hola, genial, aquesta nota d'aplicació és una mica diferent del que iam buscant. realment necessito fer un seguiment de cada zona i amb el comandament he de reportar amb la zona és dolent, vaig a haver de canviar fins i tot la tensió fixa en el que necessito per activar la zona de què un particular, és dolent. Binu G

Hola, dono les gràcies / creença que vostè pot prendre algunes idees per esquerp realitzacions concretes d'ella ... Sabia vostè checkd aquests pls Tema II:? La bateria del monitor IC, 4 tensions de NoteBookBattery_www.edaboard.com_ftopic140860.html K.

Hola, Potser el seu són bona idea, fonts del seu (SW) la realització també ... K.

meu requiremement és típic, és a dir per a la indústria de les telecomunicacions i l'especificació de les trucades per al seguiment de la bateria quan el controlador existent. els mitjans de comunicació només entre la supervisió de la bateria i el controlador és un Modbus. Binu G

[Quote = Binu G] necessitat de controlar les cèl · lules per a la salut. si us plau, suggereixi. [/Quote] Podria ampliar aquesta cita? ... En el sentit del que vostè necessita per controlar aquest bateries VRLA? Cal supervisar només el volatge de les bateries, o fins i tot la capacitat d'energia restant de la mateixa?

així, 48 bateries VRLA tindrà 24 cel · les, el client està interessat en saber el que la cèl · lula està danyada. L'ideal és que haurà de supervisar cada voltatge de la cèl · lula diferenciada. com cada vegada que tinc una flexibilitat en l'agrupació de 6 cel · les per formar una zona, pel que es necessita per a controlar la zona 8, si és el cas de l'execució de tensió de la zona per sota de 6V o un voltatge determinat (configurable), llavors aquesta zona s'alarmi per al reemplaçament.

Per tan sols el seguiment volatge, vostè pot emprar digitals metres pannel calibrats a l'escala requerida o utilitzar un LM3914 per veure els nivells de volatge LED de gràfic de barres. Per mesurar amb precisió amb la càrrega, és possible que es refereixen a "mesuradors intel · ligents Capacitat de la bateria" o "tester" estat de la bateria de projectes publicats en revistes de xips de silici ... Ho sento ... no em pregunteu pels articles .. no tinc ell .. Salutacions

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back