[Hard] Què són els pros / contres de les etapes més pipelining

T

TuAtAu

Guest
100 Etapes de la canalització millor? o 5 etapes de pipelining millor? Una gran quantitat d'arguments. Llavors, la pregunta és: ¿Quins són els inconvenients de la canalització més etapes. La meva recerca actual és la següent: 1. Més pros etapes: té un millor rendiment i troughtput. 2. Etapes més difícils contres: el disseny a causa de la complexitat. 3. Etapes: Menys viceversa. / / Jo navegava per la web i només es troben els .. Però estic segur que hi ha una raó per la qual els processadors de tants fets en menys etapes en comparació amb etapes més .. Algú té alguna idea?

Hi ha una altra etapa més de shortpoint: si hi ha una operació de salt, i cal aclarir totes les canonades en tots els cérvols, i després més cicle serà en va, en comparació amb menys sta canonada

Més significa més pipelining inserció buffers. Per tant, augmenta els costos de maquinari.

Ja va costar! Is It calor també augmentarà? Fer servir més energia per fer anar bé?

Sí .. i què passa amb la canalització perills ..? Vull dir augmentaran o no ..?

SI bon punt! Més canonades ~ significa més oportunitats als perills que causen! Perills de dades, etc exemple tubs 10 ~ significa la quantitat d'instruccions 10 si llegir / escriure el mateix registre en aquesta seqüència ~ llavors perills passarà! bon punt Simranjeet Singh!

Hi ha una altra etapa més de shortpoint: si hi ha una operació de salt, i cal aclarir totes les canonades en tots els cérvols, i després més cicle serà en va, en comparació amb menys sta canonada [ / QUOTE] Sento que estic pertorbant el tema, però he de preguntar. Hi ha alguna manera d'evitar que això passi?

si ~ ~ predicció de salts si o ~ predir correctament que no cal aclarir ~ intentar GOOGLE: de predicció

La latència és proporcional al nombre d'etapes. En alguns segments del mercat (per exemple, transaccions d'alta freqüència de valors), la latència és el rei.

latència és proporcional al nombre d'etapes. En alguns segments del mercat (per exemple, transaccions d'alta freqüència de valors), la latència és el rei.
latència? Jo no ho entenc, ja que tota l'operació es realitza en cada etapa, així que després de la primera corrent: significa que les instruccions 1 acabar flux a través de totes les etapes, a continuació, les següents instruccions han de ser complets en 1 cicle de rellotge que? i el cicle de rellotge es pot minimitzar, ja que hi ha una gran quantitat d'etapes amb el funcionament fraccional petita .. És la seva latència es refereix a la primera instrucció que s'ha completat?

Més fases de canalització que té més complicacions si no equilibrar totes les etapes de pipelining correctament. Si totes les etapes no estan correctament equilibrats llavors el rendiment del sistema no augmenta, el es va reduir. Més etapes augmenta el temps per un senyal presa a passar totes les etapes, augment en la latència.

Més fases de canalització que té més complicacions si no equilibrar totes les etapes de pipelining correctament. Si totes les etapes no estan correctament equilibrats llavors el rendiment del sistema no augmenta, el es va reduir. Més etapes augmenta el temps pres per un senyal per passar totes les etapes, per tant augmentar la latència.
En altres paraules, si vostè no desitja equilibrar totes les etapes de pipelining correctament, llavors no es tracta de dissenyar tantes etapes. He colpejat el punt?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back