Gratuït RF simulador: els paràmetres-S de la incorporació i la incrustació

No entenc el que aquest programari podria afegir als tradicionals simuladors ...

L'avantatge és que és lliure. No obstant això, en termes de funcionalitats que ho estic intentant.

Pot manejar anyType dels arxius de S2P. He intentat utilitzar la funció de De-incorporació d'ADS (Agilent), però no va ser capaç d'aconseguir cap resultat. Jo tenia dos arxius diferents de dos proveïdors diferents, és a dir, els arxius de S2P no tenen res a veure un amb un altre número, és a dir, diferents de les mostres, nombre diferent de punts de dades, rang de freqüència diferent, i encara era capaç d'obtenir resultats molt precisos. També, un dels arxius de dades tenia un mostreig no-lineal. Suposo que és per això que jo no era capaç d'utilitzar els anuncis per a això. Vostè pot provar el programari durant un parell de setmanes, suposo. Yara

Error de l'IE quan m'informi de navegar per aquest lloc web, quin és el problema

Hola, Has de copiar i vincles passats al seu navegador. No ho escriviu. Yara

No entenc com es pot dir que és gratis si és només per 30 dies ... Mazz

No és lliure en absolut. El cost és de dos grans / llicència, que al meu entendre és massa per al seu exercici.

¡Wow! Aquest programari és una eina increïble per als paràmetres-S desincrustació. Jo estava buscant una eina per a molt temps. De fet, em vaig comprar una còpia per a la meva empresa. Es pot gestionar pràcticament qualsevol tipus de dades, alhora simple i complex. L'equip tècnic de l'empresa són també molt servicial i molt amable. Recomano per descarregar una versió de prova per avaluar, només per assegurar-se que és l'eina que necessites.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back