Generador de freqüència variable, una bobina de Tesla

T

tanky321

Guest
Hola nois, sóc un complet nouvingut als circuits digitals i el que no, però estic buscant per obtenir algunes idees / orientació per a un generador de freqüències que pot utilitzar per a una bobina de Tesla. Vull utilitzar el generador de freqüència per a provocar l'espurna de la bobina de Tesla, en el que cada vegada la freqüència per escollir. Jo ho tret amb una bobina d'encesa o alguna cosa similar. La meva idea darrere d'això és per intentar obtenir algun tipus de to musical de la bobina de tret de l'espurna. Em donaria lloc a la bretxa en el particular, la freqüència d'una nota musical. Igual que 440 Hz, per exemple. No estic segur si funciona, però vull tractar de prendre una punyalada en la mateixa. El seu projecte per a una im a l'escola. M'imagino que serà una bona experiència d'aprenentatge per a mi amb microcontroladors i el que no. Gràcies! Andy

Que sembla que podria fer el truc! Tinc una pregunta, però, en aquest lloc web diu que la freqüència i l'amplitud pot ser modulada amb una tensió externa. Com es fa? És només una àmplia gamma de voltatges o alguna cosa més? Ho sento si sono com un idiota, no tinc cap experiència amb microcontroladors o qualsevol cosa semblant en tot! El XR2206 és un generador de funció integrada monolítica capaç de produir si d'alta qualitat, quadrat, triangle, rampa i formes d'ona de pols d'alta estabilitat i precisió del circuit. Les formes d'ona de sortida pot ser alhora l'amplitud i freqüència modulada per una tensió externa. La freqüència d'operació pot ser seleccionada externament en un rang de 0,01 Hz a més de 1MHz. Gràcies!

t s'explica a fons en el full de dades. Només vol dir que la sortida principal es pot modular mitjançant l'aplicació d'un senyal per separat. Llegiu el full de dades completa. També compta amb circuits d'exemple per fer totes les propietats indicades. Bona sort amb el seu projecte.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back