freqüència màxima de capçals de pin

I

Ilgaz

Guest
Hola, Algú sap sobre el que la freqüència màxima pot ser transmesa a través d'un pin header habitual? Vaig a connectar una targeta filla ADC al kit de FPGA eval, i el rellotge ADC ve de FPGA. Jo només vull saber la freqüència màxima a l'alimentació ADC, mentre que connectar-se a través de capçals de pin .. Gràcies ...

Depèn de moltes coses: els cables i les impedàncies de longitud, distribució dels pins de terra, font i la càrrega. 50 o 100 MHz en la seva majoria han de treballar, possiblement més.

Si vostè pot fer que es veuen cable pla com una línia de transmissió que farà molt millor que si sembla que acaba de capacitat. He vist les cintes de parell trenat i probablement podria anar a terra del senyal-terra-terra del senyal ... i obtenir una mena de línia de caixa de canvis (Z = per determinar). Amb només un dia per a la cura de, vostè probablement podria permetre el luxe de coincidir amb la línia i utilitzar-ne un decent.

Vaig veure que es fa servir un cop fins a 3 GHz, i va funcionar sorprenentment bé. Tenia un pin amb la senyal, i 8 pins al seu voltant, en una plaça, la connexió dels dos motius de tauler.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back