fracassat programació i verificació d'error en la direcció 0000H

A

Amiel m.

Guest
Assumpte: help! No programació i verificació d'error en la direcció 0000H

plss algú
m'ajudi en el meu problema plss!Ja tinc MPLAB de microxip per generar hex (muntatge) i altre programari IC-prog per carregar la imatge en hexadecimal o 16f84 xip 16f84A.plss ser pacient amb mi!iam un principiant en la matèria!El meu problema és que quan l'utilitza el programari IC-prog o altre programari de Wpicprog i començar a fer clic al botó o el control de la programació hi va haver missatge sembla que no és ----------- programació i verificació d'error en la direcció-0000H -----------!!!!!!No sé com solucionar !!!!!!

configuració de maquinari i ho puc comprovar la necessitat de configuració i canvi !!!!!!!!!!
i das plssssssss seva resposta !!!!!

vegeu el manual del programari, alguns de programació softare necessitat especial "de capçalera" en l'inici del seu programa d'aplicació per a comprovar, en aquest cas vostè ha d'escriure algun codi de programació cal dir de programari de base de la informació que vostè programi.

intenta esborrar el xip abans de la programació,
i després trobar alguna bona hexadecimal l'arxiu a la xarxa per aquest xip i que intenti carregar en el mateix.
programador l'utilitza?

Des de la meva experiència, pot ser que hi ha un problema amb el circuit programador, o el PIC està trencat, o que ha fet malament algunes configuracions a ICPROG.Només puc parlar en nom de ICPROG coz no sé l'altre programari del programador.

Comproveu si heu escrit el programador i el PIC per al mateix port COM especificat en l'ICPROG.Obriu el fitxer en hexadecimal ICPROG, seleccioneu la correcta PIC, directament i / o, els paràmetres de configuració (OSC) i programa de la mateixa.Pel que sé, el primer que farà és ICPROG per esborrar el contingut del PIC, i el programa,
i després de verificar.

Si segueix sense funcionar, potser no hi ha problema en el seu programador.Jo ús el circuit del programador JDM OLIMEX ICSP programador, i
s'especifica en ICPROG JDM.Funcionar molt bé.Estàs segur que el programador que
està utilitzant és el configurat en ICPROG?

Hai

Adequat per a comprovar la tensió en el maquinari des del menú de configuració de ICPROG.

El missatge vol dir que el programador de circuits (maquinari) no cremar el valor hexadecimal en el fitxer en la ubicació en el chip.In el seu cas en el primer programa memmory ubicació.

La majoria de probabilitat causa.inadequada o l'absència d'una correcta programació de xip de voltatge.

comprovar el següent arxiu hexadecimal temps per qualsevol error, el primer valor hexadecimal és més que 3FFF. (núm. ICPROG oportunitat en que
s'ha construït en aquesta comprovació)

voltatges del maquinari és defectuós.

Ajust VPP en ICPROG i comprovar en la patilla MCLR de la meta.Picstudent

Hola, crec que gairebé tots els que han utilitzat IC-prog ha rebut aquest error en algun moment.Sé que vaig fer.A pocs quesitons:

Què programador utilitza?
És un PC portàtil o d'escriptori?
Quina velocitat és la PC?
Quin sistema operatiu utilitza?Win2000/XP requereix diferents ajustos en el programari.
Quant de temps és el seu cable serial?

Malauradament, aquest error en la verificació de la direcció 0000H "és un error quan gairebé tot és dolent.Ja que,
si bé la seva programació, l'ordinador no vagi a "comentaris" només suposa el micro està allà i comença a programa.Però, quan es comprovi's, aquesta és l'única vegada que es comprova que el micro és allà, ben alimentat, i programat.El PC no pot 'llegir' el micro.Theere podrien ser moltes raons.

Si falla en la direcció 0000H, llavors no a la dreta en el començament.Aquest és possiblement un problema amb el port sèrie, i el programari capacitat per accedir-hi (2000/XP requereix un uitility, per tant, els programes de Windows no poden accedir a ell).

A més, verifiqui que el maquinari, com les altres propostes.Si voleu F84A el programa (o qualsevol altre PIC 18 pins
del micro), aleshores es tracta d'una programació estable i simple de disseny:

http://www.semis.demon.co.uk/uJDM/uJDMmain.htmAntho cosa.Tracti de "lectura"
de la micro.Si vostè rep tots "FFFF llavors
s'encén el micro, esborrats, i que esteu llegint correctament.Llavors pot ser un problema amb la VPP / MCLR tensió, ha de ser> 13V.

Tanmateix, si
s'obté el 0000
el llavors vostè no esteu llegint correctament, i una cosa està malament.

Qualsevol altre número hexadecimal mostra, seria probablement el programa que heu descarregat en el seu xip de l'última vegada que ho programat, la seva justa la vostra fracassat.

IC-prog té un fòrum, i el seu total de preguntes com aquesta.Pregunti allà, estic segur que algú sap com arreglar-ho.Bona sort,

BuriedCode.

Això pot ser causat per un munt de coses.

Però ¿pot vostè en primer lloc, comprovi que la tensió aplicada al / MCLR / VPP pins 13V és?Pot vostè comprovar que Vcc és la correcta?Si no és VPP 13V, el PIC no entrarà en el mode de programació i llegirà zeros si la part estava protegida per el codi anteriorment.Reviseu acuradament aquesta tensió, que havia països insulars del Pacífic, on una mica més baix de tensió els va fer fracassar.

Una altra prova que faria per comprovar que el programador és per treure el PIC i el programador de connectar la clavilla PGD Vcc a través d'una resistència de 1K (només posar una resistència en el programador, entre Vcc i PGD).A continuació, "programa".És, per descomptat, no, però les dades retornats ja no ha de ser 0000, però 3FFF.
Si ho fa tornar 3FFF, llavors la comunicació entre el PC i el programador sembla estar bé.Si no, hi ha alguna cosa malament amb el programador
i la comunicació.

Si torna 3FFF i les tensions estan bé, aleshores és possible el PIC no
s'esborra correctament, el que indicaria el programari no està funcionant correctament.
O bé, pot ser que el PIC és defectuós.

Tanmateix, moltes altres coses poden sortir malament en el programador: potser el PGC senyal no arriba a la PIC.Si té un àmbit d'aplicació, es pot comprovar que.Si no és així,
potser vostè té un petit altaveu / auriculars que es pot connectar la clavilla i que entre el terra i escoltar.Si tot és correcte, vostè ha d'escoltar alguns xiulets, mentre que el programador dels intents per programar
o verificar la peça.Si no sent els xiulets, llavors el programador és defectuós o el programari no funciona correctament.
Aquesta prova es pot fer amb el consentiment fonamentat previ dels programadors.

Si aquestes proves indiquen voltatges estan bé, PGC, PAD semblen estar connectats correctament i,
a continuació, hi ha una forta possibilitat de CFP és defectuós.

Espero que aquesta ajuda.
Bona sort!

No tinc aquest problema, però va recordar i'am VVV lloc perquè hi ha alguns molt bo i fàcil d'utilitzar solució de problemes suggeriments per problemes de programació.
gràcies VVV

Comproveu el sistema operatiu o compatible.if ús xp triar el treball com en propietats de WindowsNT ic prog.You poden trobar molts detalls com en aquesta situació.
http://www.pic.lankawebzone.com

Records

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back