FPGA portar IP Core per ASIC

K

kishore2k4

Guest
Hola nois, em tenen un nucli que funciona a la perfecció en una FPGA. A mesura que mou el disseny d'ASIC vull port que també. Només vull saber una cosa. Després d'acabar portar el nucli seria millor per a la comercialització de la base o fer un xip i la comercialització d'això?

Depèn de què és exactament el que el nucli és .. 1. Si es tracta d'un disseny únic en si mateix i pot donar-se el luxe de fer màrqueting perquè després es comercialitzen com ASIC. 2. Si el disseny és prou genèric com per ser connectat en els autobusos de diferents existents en el mercat o el disseny de prevaler en el mercat. Després comercialitzar com a IP, la cosa és que tothom vol tenir una adreça IP demostrat en el silici, per tant, vostè necessita prototip també. Jo preferiria la segona ..: |

una cosa més, si es prefereix la segona, el lliurament de propietat intel · lectual és molt més complex que un munt d'arxius de disseny RTL. Cal també donar testplan, bloc de guia, el guió de síntesi, etc SoC empreses són fonamentals per als projectes d'investigació que han comprat. Bona sort!

el que els nuclis? processador? Jo no crec que sigui bona idea per vendre-com propietat intel · lectual, per soc necessitat d'una solució total, no només IP. Un altre punt és, cal que sigui de silici verificat, cap empresa va a comprar a FPGA IP per verificar els seus complexos, sovint d'alt cost, producte Soc Bona sort per a tu!

Gràcies a tots vostès. El nucli és un disseny complet que es FPGA provat. Un tipus que conec suggeted que invertim perquè sigui un ASIC. En aquest moment tenim pressupost suficient per utilitzar el procés de 0.12u ST i si funciona es poden accedir immediatament a les inversions per a la producció. Ara ve la part lletja. Jo vaig dissenyar el centre i l'ha provat en FPGA i saben molt poc sobre disseny de circuits integrats a l'altre costat del meu amic és un professional de disseny IC. Ell diu que es pot fer en període de 6-9 mesos incloent les mostres de silici i un prototip. Estic simplement no estiguis segur que tot el que em falta experiència en el disseny de circuits integrats. Si fem un ASIC a terme d'aquesta i produir dir

Això és veritat .. si el nombre d'unitat a menys de 100 mil, el cost per unitat serà molt molt alt quan s'utilitza aquest procés avançat a causa d'un cost enorme mascaró. De creació de prototips, per descomptat, el cost dels prototips serà molt alta. Però quan s'està en producció, per exemple, 1 milió d'unitats, el cost seria de menys de 10 $ cadascuna. Pel cost de prototips de ST, si us plau visiteu http://cmp.imag.fr/products/ic/?p=prices2007

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back