Fold cascodo AMP OP problema de disseny (PEAllen)

J

Joestar

Guest
Quan disseny un plegat Cascode OP AMP (Seguiu el pas pel llibre de la PEAllen 's), la corba de magnitud-frequence apareix un pic en les rodalies de la segona pole.Firstly vaig pensar que potser causar el semiplà dret zero , però couldnot solut el problema després va afegir el condensador de compensació i resistance.So crec que el problema pot ser causat pel circuit de polarització de la càrrega activa cascode. que pugui interpretar el circuit de polarització i els fenòmens de la corba. L'arxiu adjunt és la corba del Mag-Fre

Comprovi biaix primer. És la magnitud de sortida de CC el mateix que vostè calcula?

Crec que pot ser el pol no dominant està massa a prop de la freqüència de guany unitat. Pot augmentar aquest pol o disminuir la freqüència de guany de la unitat.

en espècia afegir opcions:. unwrap opció de fugida, potser vostè pot resoldre aquest problema.

[Quote = carpa] Comprovar biaix primer. És la magnitud de sortida de CC el mateix que vostè calcula? [/Quote] si és correcte

Crec que no és l'onada del pol no dominant prop de la freqüència de guany unitat.

Possible causa de la resistència d'aïllament de R / C que s'utilitza per trencar bucle de DC / AC.

l'amplificador és perfecte. jo diria que és la implementació texbook d'una carpeta. col · locació zero sembla gairebé perfecte, només una petita quantitat del guany pic abans d'atenuació. el pic li va preguntar sobre una característica natural de l'amplificador - hi ha molts d'alta freqüència pols i zeros situats prop un de l'altre. evitar posar més zeros en el seu sistema més que puguis màxim el guany de nou fins al punt 0 dB, causant l'estabilitat condicional.

En primer lloc, hi ha una segona etapa en aquest amplificador operacional cascodo doblegada - el que utilitzeu la compensació de Miller al seu voltant? Si n'hi ha, se sap que una SRAM etapa 2 cascodo plegat pot tenir un guany pic al voltant de la freqüència de guany unitària a causa d'un parell de pols complexos conjugats. És possible que vulgueu revisar un article de Milles Copland en aquesta matèria. És una vella i no recordo el títol, però crec que ha estat citat en el llibre de P.Allen. Si l'amplificador operacional no és una etapa 2, un ha de ser capaç de compensar així només pel condensador de càrrega. Executar a una resposta de senyal petit pas per veure si oscil. Run també un senyal responce gran pas per veure si hi ha altres problemes d'inestabilitat.

Tinc una altra pregunta: ¿per gairebé OPA, el guany de la primera etapa? 20db 40db ~? Si el guany és major que 40db serà el resultat pobre?

Tens raó. OpAmp és de dos SRAM etapa cascodo doblat, el segon de sortida està connectada a la seva entrada per conpensation Miller, Com es configura punt d'eliminar el fenomen

Primer, assegureu-vos que disposa dels fenòmens. No estic segur que l'has buscant el seu ac responce - el seu guany en efecte recull al final, però després es queda pla en aquesta alta freqüència, el que sembla sospitós per a mi - no hi ha circuit pot tenir responce plana a altes freqüències. Però a continuació, d'altra banda la fase canvia amb més de 180 graus, que suggereixen alguns sourse de ressonància. El que m'agradaria fer és fer la simulació de corrent altern per al rang de freqüència més ampli per veure si aquesta part plana encara hi és. Si és que pot suggerir alguna cosa malament amb els models. A continuació, busqueu el paper que mentioened abans i veure el que diuen allà. No és fàcil d'explicar en poques paraules.

Hola, és el seu únic amplificador operacional de composició? Sembla que hi ha un complex pols complex-zero-parell en el seu disseny. Jo no crec que vagi a existir en el disseny completament diferencial. Per tant, si vostè està sol extrem, si us plau marqui amb una menor càrrega L transistor cascodo, i verificar els resultats de la simulació. Si el disseny és completament diferencial, si us plau afegiu aïllament tapes en diagonal, i tractar de trobar la font d'aquest complex pols complex-zero-pair.

Hola, és el seu únic amplificador operacional de composició? Sembla que hi ha un complex pols complex-zero-parell en el seu disseny. Jo no crec que vagi a existir en el disseny completament diferencial. Per tant, si vostè està sol extrem, si us plau marqui amb una menor càrrega L transistor cascodo, i verificar els resultats de la simulació. Si el disseny és completament diferencial, si us plau afegiu aïllament tapes en diagonal, i tractar de trobar la font d'aquest complex pols complex-zero-pair.
Com puc trobar l'origen d'aquest complex pols complex zero-parell en el circuit d'un sol extrem? o en la segona etapa complet diferencial op?

fer una anàlisi de pol-zero. en funció del programari que utilitzi, ha de tenir aquesta opció. Eldo ho ha fet, crec que HSPICE té, molt probablement fantasma ho té també.

[Quote = sutapanaki] fer una anàlisi de pol-zero. en funció del programari que utilitzi, ha de tenir aquesta opció. Eldo ho ha fet, crec que HSPICE té, espectre molt probable que també el té. [/Quote] Sí, el programari pot mostrar la freqüència de la pole. No obstant això, el node del circuit corresponent al pol no serà inclòs a l'arxiu de registre. Per tant, és diferent per a nosaltres de trobar els pols paràsits.

Això és normal. Només alguns dels pols de primer ordre explícita pot estar associada amb els nodes de circuit reals. Zeros i no tenen relació amb els nodes en absolut. A més, els pols complexos conjugats no tenen relació amb els nodes. Aquestes són les combinacions de conductàncies i capacitancias. Crec que el seu propòsit era veure si jo havia parells de pols i zeros complexos que podrien resultar en el seu guany en hores punta i després romandre plana.

hola, aquest parell existeix en el cascodo càrrega de la DAC només acabar. Però, si la seva opamp és completament diferencial, no serà un parell. Penso que si els transistors cascodo l El més gran, el més possible que vostè té un parell. La forma és només com el pol mirall descrit pel llibre de Razavi. La diferència és que un pol zero dóna un mirall. Un pol complex ofereix un zero complex. pot derivar. Per cert, no crec que la compensació Miller crearà un parell.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back