Fixar l'aritmètica de punt

S

sheikh

Guest
Hola Estimats vull utilitzar algunes operacions aritmètiques, com ara (+, _, *) en el meu disseny. El disseny és punt fix. Podria vostè si us plau digui, Si ús (+, _, *) símbols en el meu codi VHDL, és sintetitzar correctament o no? O he de dissenyar les unitats (sumador complet n_bit, per exemple) i després escriure el codi estructuralment. (Considero que, no començo a la codificació, perquè no estic segur sobre el veritable camí) Salutacions Mostafa

[COLOR = "# FF0000"] + - * [/COLOR] són sintetitzables - el rendiment entre un dispositiu a un altre pot variar a causa de l'aplicació efectiva de l'eina de síntesi, arquitectures i disponibles "endurits" components lògics en el dau de silici ... Divisió però, és sintetitzable per les constants i 2 ^ n nombres ... només hauràs de construir la teva pròpia lògica si es vol fer una divisió

Gràcies Benvolguts shaiko Podria dir-me si us plau quin és el millor per a un disseny? 1_ utilitzen codificació estructural. 2_ utilitzant símbols (vull dir, amb un "+", en lloc d'una unitat sumadora) Gràcies per endavant Mostafa

A menys que vostè està obligat a utilitzar els components lògics específics que poden ser inaccessibles amb els operadors aritmètics habituals - No veig el fet de fer servir la codificació estructural. [COLOR = "Silver"] --- Actualització --- [/COLOR] Encara més, VHDL li dóna una gran eina (funcions) per implementar qualsevol lògica combinatòria pura sense donar lloc a la codificació estructural.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back