Fase 3 La meitat dels components del controlador Pont de Protecció

A

ata90

Guest
A continuació, pot veure esquema de 3 Conductor de fase Medi Pont. El díode D1 i D2 són els components de protecció. 1) hauria d'afegir altres components per tal d'augmentar la fiabilitat de protecció (em refereixo a la protecció dels MOSFETs)? 2) Com he de triar C1 i D1 (que els paràmetres i factors he de tenir en compte per a l'elecció d'aquests components)?

Díodes Dx estan connectats en paral · lel als díodes MOSFET substrat interns i no es requereix generalment. Bus condensadors de bypass de tensió es recomana encaridament però. En alguns casos, ràpids díodes de marxa lliure s'afegeixen a l'etapa de sortida del pont. Això és degut principalment treballa amb díodes Schottky, que tenen una tensió inferior cap endavant que els díodes del substrat. Però preferiblement, un pont H es controla per aconseguir la commutació síncrona, de manera que el corrent de sortida mai és portat per un díode.

Gràcies per el teu consell. Referir-se a pàgina 6, el lloc del dissenyador 06:00 díodes 1N5408 en paral · lel amb els MOSFET. 1) Així que, vols dir amb que substituir Dx amb díodes Schottky? Quines són les característiques dels seus preferits díodes Schottky? 2) No necessita components addicionals per augmentar la protecció dels MOSFETs (vaig sentir MOSFETs són tan sensibles i no si no els usa adequadament)? 3) Quina capacitat s'ha d'utilitzar com condensadors de bus de derivació de tensió?

1N5408 és un díode rectificador lent i no servirà per a un propòsit en paral.lel a un MOSFET. Si ens fixem fort en aquest esquema, t'adonaràs, que la "fase A" a la banda esquerra més probable és que significa l'entrada de xarxa i la "fase A" a la dreta la sortida de l'inversor. Per a una operació d'alt voltatge, vostè no trobarà adequades díodes Schottky. Condensadors del bus de derivació hauria d'estar en uns 100 nF fins rang uF, muntat prop dels MOSFETs.

2) No necessita components addicionals per augmentar la protecció dels MOSFETs (vaig sentir MOSFETs són tan sensibles i no si no els usa adequadament)? 3) Quina capacitat s'ha d'utilitzar com a bus de condensadors de bypass de voltatge?
Alguna idea sobre aquestes 2 preguntes?

Vostè pot utilitzar MOSFET AutoProtect. En poques paraules, trencar la IRF tenen algunes aplicacions que usen el pic de tensió del MOSFET, quan deixi de conduir per protegir el MOSFET d'alta corrent en contra. El meu anglès no és tan bo, però espero que pugueu entendre, si vols puc posar el circuit al meu lloc. Edson

Gràcies Edson. que em faci saber el seu lloc i el seu circuit desitjat.

Projecte electrònic Circuit MOSFET nobreak Proteção [/url] Aquí està la Circut. Feu servir l'traduir d'Anglès (a baix de la pàgina). Edson

Mentre jo estava navegar per llocs web, em trobo a un dispositiu que el nom de díodes TVS. serà col · locat en paral · lel amb el dispositiu protegit, tal com el MOSFET. té esquemàtica similar a la del díode Zener. Algú sap alguna cosa?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back