falsificació de Semiconductors

E

E-disseny

Guest
"Llavors, et vas a la botiga local a comprar algunes peces de transistors (o de fet, en altres llocs!). Després d'haver decidit els dispositius que s'ajustin a les seves necessitats (d'haver seleccionat algun d'una sèrie de dispositius que estan degudament resistent i de gran abast), que lliurar una quantitat no menyspreable de diners i tornar a casa a construir l'obra mestra. Inexplicablement, els transistors de sortida no car, però vostè sap que les seves qualificacions es troben dins dels límits de disseny per al projecte que està construint. Això passa una vegada, dues vegades, o potser més. Us desanimi, i deixar de banda el projecte-que ja va passar molt en totes les peces necessàries. "

http://sound.westhost.com/counterfeit.htm

Increïblement, això va succeir a mi.Vaig haver de descartar la gran quantitat de peces.Ara compro només de fabricant o repeticions.

Mr.cool

En un projecte sensible solia OP07 per la seva molt baix voltatge compensat, però em vaig adonar que el desplaçament d'aquest opamp pot canviar en qüestió d'alguns mv!depenent dels canvis relativament menors de temprature medi ambient.

M'he enfrontat a aquest problema amb transistors de potència disponible a A-3 paquet.Si s'obre la llauna de metall d'aquest paquet es pot trobar el alguns transistors a A-37 paquet serà muntat a l'interior.En aquest petit no pot gestionar tant actual de la seva sortida de l'etapa es cremarà en la seva majoria en el cicle de primera potència en si.
Comprar aquestes coses només de fonts de confiança.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back