Està buscant RS232 a USB convertidor

M

memedo

Guest
Hi ... Estic buscant RS232 a USB convertidor de. No sé és que això sigui possible. algú m'ajuda si us plau

Hi ha moltes RS232 al convertidor de USB disponible per al voltant de $ 29.95USD. Tinc un parell de fets a mà per: CP Tech EUA - www.cptechusa.com CSABrent Estic segur que podria trobar una dotzena més amb una ràpida cerca a Google.

potser els xips de FTDI útils per al seu disseny! FT232BU o xip similar pot resoldre el seu problema de disseny amb exactitud si voleu que es tracta de comunicar un dispositiu mestre és a dir, PC o ...

[color = # 999999] Afegit després de 9 minuts: [/color] [/size] [quote = mucko] potser els xips de FTDI útils per al seu disseny! FT232BU o xip similar pot resoldre el seu problema de disseny amb exactitud si voleu que es tracta de comunicar un dispositiu mestre és a dir, PC o ...
Com puc adquirir FT232BU o xip semblant? Em pot donar un coneixement més extens.

desplaceu-vos cap avall per a CP-US-03 adaptador de USB a sèrie, però probablement el que necessita una de nova que cobreix OTG ( la capacitat d'acollida limitada per comunicar-se amb una selecció d'altres perifèrics USB). Vull dir que té un microcontrolador amb port sèrie (i desitja vincular a un dispositiu USB, per exemple una clau de memòria (flash pal) Si voleu que el PP-US-03 no serveix per a res cert. Vostè necessita un microcontrolador per dur a terme com una sèrie . Si això no és el cas, llavors adaptador de USB a sèrie CP-US-03 és adequat per a les seves necessitats. O si vostè no vol "ready made", FT232BU podria ser una solució. Bé, passa a fer una ullada dins d'un dels "ready made" de dispositius per tal de veure quin tipus d'usos micro? Aneu a www.ftdichip.com

pot utilitzar PL-2303HX de www.prolific.com . Aquest xip s'utilitza en el cable USB a sèrie per a mòbils, com Siemens, Nokia. He dissassembled un, té pocs components passius i el xip d'això.

Crec que em cansaria m'entenen. Estic buscant un cable sèrie al port USB.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back