espectre d'ona sinusoïdal

P

psi

Guest
Com es pot obtenir l'amplitud de l'espectre d'una ona sinusoïdal?

Per exemple, fer una ullada a

~ Http://www.mip.sdu.dk/ Fonseca / bachelor_project / html_sections / es-oscil loscopi-test.html

L'amplitud de l'espectre d'una ona sinusoïdal és un augment en l'amplitud.Com puc obtenir mitjançant càlculs?Acabo de fer arribar la transformada de Fourier de l'ona sinusoïdal i després fer el valor absolut?

Estic molt Sacado.

pot utilitzar la FFT (Fast Fourier Transform).Si matlab, ús i funció fft IFFT funció.

utilitzant fft en matlab em dóna dos pics en el costat negatiu i un en el costat positiu ..la resta és igual a zero entre ells.Vull obtenir un alça en el costat positiu com a la URL em va enviar.

La transformada de Fourier és l'amplitud de l'espectre?

Jo recomanaria la lectura d'un llibre
de Richard lyonn sobre processament de senyals, és molt bo per a un begin.

bàsicament,
en primer lloc en general, fer el filtrat per eliminar els components de major freqüència (per sobre del 2 * fs, on fs és la freqüència de mostreig).si no necessita (no vol) per eliminar freqüències més altes, de procedir a la presa de mostres i, a continuació, realitzar DFT de les mostres.

com algú va dir,
s'obté tant positives com negatives, components de freqüència,
a causa d'DFT periodicitat.per a la majoria de propòsits,
és calcular el valor absolut de DFT resultat (resultat conj * (resultat)), on és complexa conjunció conj funció.

i té el seu espectre ...

d'una condició, vostè ha d'obtenir un pic en la freqüència d'amplitud en el gràfic exactament en la freqüència d'aquesta condició.aquest cas és ideal, i no et pura mirada, en la pràctica, degut a que molts efectes són molt més enllà d'aquesta senzilla explicació.

Espero que ajuda a

tahiti

resultat no està malament

si només té un pic després de fft utilitzar mostres d'1 a la meitat de totes les mostres - si el senyal és real que la resta és un miiror

si necessiteu amplitud resultat de dividir per la meitat de grandària fft

per exemple (de matlab):
t = 2 * pi/300: 2 * pi/300: 2 * pi; temps mostres%
x = sin (t);% ona sinusoïdal, aplmitude 1
i = abs (fft (x)) / 150;% de l'espectre,
de mida fft = 300
si només té part principal de l'espectre od si amb parcel la:
parcel la (i (1:150))

matlab el programa funciona bé ..gràcies!Per tant, l'amplitud de l'espectre és bàsicament l'amplitud de la transformada de Fourier del senyal d'hora de domini ...

gràcies!

[quote = "psi"] Per tant, l'amplitud de l'espectre és bàsicament l'amplitud de la transformada de Fourier del senyal d'hora de domini ...

Sí, però recordeu de factor d'escala ...

analitzador d'espectre de vegades (sovint?)
les mesures de l'espectre de potència,
això significa que l'amplitud de la plaça de la transformada de Fourier (factor d'escala adequada)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back