Error en el model de simulació! si us plau ajuda!

J

jianhuachews

Guest
Hola nois .. Pot algú ajudar-me a veure el problema ..? Modelsim em va donar aquest error en el meu banc de proves ..
# ** Error: C: / Users / Mastegui / Desktop / columncounter tb.vhd (20):. Senyal "col_out" és el tipus de ieee.std_logic_1164.STD_LOGIC_VECTOR, tipus esperant ieee.NUMERIC_STD.UNSIGNED
Mentre el codi del programa es pot compilar ... No sé el que està malament! programa [CODI] library IEEE; IEEE.STD_LOGIC_1164.ALL ús; IEEE.STD_LOGIC_UNSIGNED.ALL ÚS; column_counter entitat és el port (col_out: std_logic_vector (3 downto 0); RST: en std_logic; clk: in std_logic); column_counter final, l'arquitectura comportament de column_counter és senyal de temperatura: std_logic_vector (3 downto 0); iniciar el procés (clk) començar if (rising_edge (clk)) llavors if (rst = '1 ') then temp '0', altres => '1 '); més temperatura (1)

Hi ha un punt addicional semi en aquesta línia en el codi de banc de proves? col_out senyal: std_logic_vector (3 downto 0);;

Hola nois! gràcies per la seva ajuda per detectar els errors. Jo l'he declarat "out" en la línia de l'entitat. i també he tret l'extra "," Però encara em dóna el mateix error!

Hola nois! gràcies per la seva ajuda per detectar els errors. Jo l'he declarat "out" en la línia de l'entitat. i també he tret l'extra "," Però encara em dóna el mateix error
funciona .. en ísimo quan es modifica

hey gràcies Sanju per de compilar! Jo havia escrit en un altre conjunt de fitxers amb el mateix exacte codis editats i funciona ... Em pregunto per què .. Anw moltes gràcies per ajudar els nois! :)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back