equips i llibres per a un laboratori de sistemes embeguts

M

M

Guest
Hola amics,

Jo sóc de BD.el departament del CSE.a la nostra universitat està pensant en establir un laboratori de sistemes embeguts.Però tenim la manca d'informació sobre el necessari / equips essencials / llibres i altres (ni tan sols jo sàpiga) per executar aquest laboratori.Així que em dirigeixo a vostè.Em poden ajudar en aquest problema?

un munt de donar gràcies per la lectura ...

--- Müşfiq

 
Termin "snowshoe" odnosi się do metody jaką spamerzy wykorzystują wysyłając swoje wiadomości przez duże obszary Internetu, ciągle utrzymując je na powierzchni, tak jak to robią rakiety śnieżne.

Read more...
 
Hola, per al microcontrolador PIC de Microchip, li suggereixo que el llibre "Disseny encastat amb PIC18F452 Microcontrolador" de John B Peatman (Prentice Hall. L'autor és professor al Georgia Institute of Technology, l'ensenyament sobre el tema de sistemes embeguts. Vostè pot visitar el seu lloc web en www.picbook.com d'alguns capítols gratis en els llibres.

Aquest llibre és qualificat com a "avançat" en el lloc web de Microchip a la secció LLIBRE.

Records

 
Per a la creació de xarxes amb microcontroladors, tractar d'aconseguir "Xarxes i interconnexió amb Microcontroladors" per Eady que és per lluny el més fàcil d'entendre i utilitzar com un llibre de referència.

 
El sistema encastat es pot utilitzar en múltiples àmbits.Així que el primer és el que vols que els teus alumnes aprenguin d'al laboratori.Llavors vostè podria començar a decidir el contingut del seu laboratori.

 
VERDADER,

sistema encastat és un camp ampli.

depenent de com es defineixi l'abast del seu laboratori.

 
Per a l'equip, si més no, aconseguir un CRT, el subministrament de CC variablale poder, multímetre, etc

 
la majoria dels laboratoris estan equipats amb programari de simulació on els estudiants poden dissenyar i iterface circuits en l'equip, que és papilla més ràpid i més fàcil d'ensenyar.
Fes un cop d'ull a eines com ara DAP.

També les juntes de desenvolupament de baix cost i kits són una necessitat per als laboratoris integrats per ensenyar als estudiants en els conceptes d'interfície de memòria i altres perifèrics

-G

 
Crec que el principal requisit d'un laboratori de sistemes embeguts és un PC per alumne i un o dos equips de FPGA.però llavors també es pot afegir oscil
· loscopis, protoboards, analitzadors lògics, generadors de funcions, etc, però que tot depèn del tipus de treball que es farà allà.Si vostè va a treballar en el desenvolupament d'aplicacions de FPGAs llavors només necessita les computadores i un kit FPGA únic.La raó és que la majoria del treball es fa en el programari.tota la codificació d'HDL, la síntesi, la planificació de sòl, recorregut, la verificació i el nou disseny es pot fer en programari.l'aplicació sobre una taula de destinació és l'últim pas.

 
Tens una bona unitat d'analitzador lògic (PC host o tipus independent).Vostè haurà de fer-lo servir per veure l'autobús i les activitats de la lògica.

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top