entendre el teorema de la potència màxima de transferència de

P

PG1995

Guest
Hola: smile: Estic tractant d'entendre background de treball de la transferència de potència màxima que diu que la transferència d'energia es produeix a través de R_L quan és igual a R_th (R_L és la resistència de càrrega i resistència de Thévenin és R_th). És fàcil provar fent una mica de matemàtica. P = VI, P = I ^ 2.R, P = V ^ 2 / R, V = IR Ens centrarem en P = V ^ 2/R_L. Per tenir màxima transferència de potència a R_L, V ha de ser tan gran com el poder (V volts es deixa caure per R_L). V a través de R_L es pot trobar utilitzant la regla de divisor de tensió: (R_L x E) / (R_L + R_th). R_L encara ha de ser el menys possible, ja que és el denominador. Però també assenyalen que la presa de R_L menor reduiria els volts va caure en R_L. Però ara se centren en P = I ^ 2.R_L. Comparar-lo amb l'anterior anàlisi de P = V ^ 2/R_L. En (I ^ 2.R_L), R_L ha de ser tan gran com sigui possible el que contrasta amb l'anàlisi anterior, que requereix R_L ser mínim. Per tant un compromís que es necessita. Però hi ha un altre punt a destacar. R_L i R_th estan en sèrie així que si R_L es fa massa gran, llavors el valor que es reduiria. Espero que pugui veure d'on vinc (o, més aviat tractant d'arribar a partir de!). Podria vostè si us plau ajudeu-me a comprendre realment el funcionament del teorema de màxima transferència de potència? Moltes gràcies.

Només cal mirar per sobre de la figura. És una font d'energia pràctica que tindrà una resistència interna més gran que 0. Ara bé, si et vols prendre la tensió màxima a O / P, després mitjançant la llei de divisor de tensió, o obtindrà RL = \ infty En aquest cas, l'energia = 0. ({V} {2} / infinit) = 0 Ara si vols corrent màxim O / P, llavors o pot disminuir ur RL. ¿No? Així que si es disminueix a 0, llavors o es ger màx com V / CRT. En aquest moment la màxima potència es subministra a través de la CRT. Però tot i això, el poder d'O / P (de transferència d'energia) és 0. ({I} {2} * 0) = 0 U no podia usar l'equació {V} ^ {2} / R, ja que és 0 / 0 formulari. (V sortida = 0; RL = 0) De manera que el poder d'O / P és igual a zero per RL = 0 & RL = infinit. Ara, la junta d'alimentació / P és màxima en un determinat valor de RL. Però depèn de la Rth resistència interna. Per trobar el valor de RL de màxima, o només pot distingir la potència de sortida amb RL. Després, en el valor de potència màxima, la taxa de canvi de poder pel que fa a RL serà igual a zero. Així que per trobar-lo, simplement substitueixi dP / DRL = 0; ara o obtindrà Rth = RL Això significa que el valor màxim de potència de sortida serà quan Tth = RL.

Com afirma vinodstanur, V i A les condicions de potència màxima depèn de l'invisible (interna) la resistència de la font. Un cop fet els gràfics de les fonts d'alimentació pocs. Us adjunto un munt de diferents resistències (R_L). Vaig mesurar V a través de la càrrega. Vaig mesurar una càrrega a través. L'eix x del meu gràfic va ser la resistència de càrrega (R_L). Per l'eix i que superposen diverses parcel · les, és a dir, V, A i W. La trama V va ser una corba suau. La parcel · la A va ser una corba suau. Low V van coincidir amb un alt V A. d'alta coincidir amb una baixa A. (No és d'estranyar.) Per a cada càrrega que havia de calcular W. Quan he traçat W per a totes les càrregues, la corba es forma com una campana. La part superior és on la potència pic es va produir. Llavors em vaig adonar que havia estat incapaç de predir abans d'hora a la part superior seria, és a dir, que R_L donaria V i A, que assenyala a la màxima W. vaig haver de buscar per l'experimentació. Jo havia vist a la regla que diu que la transferència de potència màxima es produeix quan la resistència de càrrega és igual a resistència de la font. Així que suposo que es va donar per fet que la potència pic seria al punt R_L era idèntica a la investigació interna de la meva font. També recordo que jo tenia el costum connectar una sèrie de diverses càrregues, per obtenir una resolució prou fina de punts a la part superior de la corba de campana. El bec no s'han determinat sense que jo fes així.

Hola de nou, 1: Només per curiositat per saber si hi ha també un teorema de transferència d'energia mínima d'algun tipus. 2: Quan R_L no és igual a R_Th, llavors la potència dissipada pel R_L no serà màxima. És això a causa de la caiguda de tensió en R_Th? Si us plau m'ajudi. Gràcies

1:. Simplement curiositat per saber si també hi ha un teorema de transferència d'energia mínim d'algun tipus
No hi ha teorema d'aquestes, però seria quan V = 0 V en R_L o que a través de R_L = 0 amperes. Llavors vostè té la transferència de la potència mínima (com vinodstanur va dir, quan R_L = infinit o R_L = curt circuit).
2: Quan R_L no és igual a R_Th, la potència dissipada pel R_L no serà màxima. És això a causa de la caiguda de tensió en R_Th?
El motiu és que vostè no està en el punt òptim de la corba dP / dR_L (tractar de resoldre l'equació del circuit pel poder en R_L per a diversos valors de R_L i traçar, P_R_L vs R_L). Si R_L = R_Th és la condició de potència màxima, quan R_L és més petit que R_Th, el mateix passa corrent a través de R_Th i R_L, però més tensió es deixa caure per R_Th, de manera que R_L té menys tensió a través d'ella, i menys potència dissipada. Quan R_L és més gran que R_Th, més tensió es deixa caure per R_L, sinó que flueix menys corrent a través de les dues parts, causant també menys energia per ser dissipada per R_L. D'energia es compon de tensió i corrent, així que quan una disminució, el valor de dissipació de potència total disminueix. R_L = R_Th és el punt òptim on es maximitza el producte de la tensió a través de R_L i el corrent a través de.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back