Embegut en 6 mesos plana!

A

ashish sharma

Guest
Hola a tots sóc un engg electrònic i volen seguir la meva carrera en el sistema incorporat. però la ironia és: cry: i am just nou en això però estic molt interessat en avançar. Sóc conscient de les argots tècniques com RTOS, etc, però estic més fresc a la programació. cap guia en la direcció correcta serà molt útil esperant una resposta positiva a portar aquest post per fer un nou començament en embedded i prendre les coses amb perfectise
 
Ashish Hola, crec que va ser al lloc correcte com jo. Aquest fòrum s'inicia el cul. Així, en primer lloc, en realitat "RTOS 'no és un terme d'argot, un altre vol dir cada abreviatura enginyeria, el que significa Sistema Operatiu en Temps Real. No és un gran problema per trobar un llibre d'arrencada sobre RTOS aquí o en un altre lloc. Pot vostè dir-me si us plau què MCU estem parlant? (Em refereixo al que és la seva microcontrolador / CPU). Potser li cauen consell o pocs enllaços.
 
Potser és fàcil per o entenc la part de maquinari d'un sistema integrat per o backgraoud ja que vénen amb el programari, potser io veure alguns llibres com el architure ordinador i sistema operatiu. i llavors o pot començar amb un RTOS mateixa simple com uCos2. Welcom per sistemes encastats.
 
sabent maquinari llavors és realment fàcil de tractar program.No gran en l'aprenentatge programming.Just prendre alguns exercicis de laboratori al carrer provar durant un dia o dos i després intentar un nou prog urself desenvolupar la seva logic.Coming prog per al prog a la UC la major part del que es fa en conjunt i perquè o necessita saber els mnemònics després amb una mica de lògica o pot fer it.Dont preocupació sobre prog. confia en mi seu costat més fàcil d'Escriptori Atleast. Kareja
 
Intenta utilitzar ECOS per una aplicació embeguda. Crec que és el llibre en el lloc web de ECOS. Sempre es pot veure projectes com Linux en Dreamcast. Crec que seria un bon començament. Un llibre per tenir en compte és Embedded Software Primer by David Simon. He estudiar un mòdul de programari integrat i aquest llibre va ser recomanat. No esperava de consultar el llibre de nou fins que vaig començar una nova feina.
 
La millor manera d'aprendre és a saltar i embrutar-se les mans! Pensa en alguna cosa perquè useing un micro Pic. Pic és bo perquè MPLAB és lliure, (entorn de desenvolupament complet) i es pot sol · licitar mostres gratuïtes de Microxip. Després ho fan. Vostè va a aprendre molt aconseguir el que s'ha de treballar.
 
Ja té vostè raó, però el punt és on es salta començo amb algun projecte bàsic o he d'estudiar un llibre o dos per començar de nou (es recomana!) Vull dir-los que em sento còmode amb assemblylang de 8085 i 8086 nous suggeriments! saluda!
 
Hola visiti www.microchip.com . U pot obtenir informació sobre els microcontroladors PIC. ITs veryvery fàcil d'aprendre PIC, ja que conté només 35 instruccions. L'entorn de desenvolupament "MPLAB IDE" és downlodable des del mateix lloc. Thre alguns kits de baix cost i programador microcontroladors PIC disponibles a l'Índia. U pot arribar i començar a petits projectes. O també pot simular programes ur en MPLAB IDE. Molts fòrums estan allà per microcontroladors PIC hi ha un munt de tutorials en línia. A continuació, després de ser ajustat a aquesta marxa per RTOS i altres coses. No és tan complex. Serà molt intresting per aprendre incrustat. Diverteix-te respecte Gopi Pemmasani
 
i hav un esquema per programador. si vols puc donar o l'enllaç o bé pujar. sa una agradable i es pot fer a partir de peces disponibles a l'Índia espero que aquesta ajuda /! com Mexx
 
Begining amb PIC és un bon consell. Troba un atractiu (per a vostè) i un circuit simple. Vostè pot trobar gran quantitat de circuits dissenyats amb el PIC a microchip.com. Immediatament saltar al projecte. Gràcies
 
Ja gairebé em vaig aprendre thourgh exemples pràctics. Hi ha un munt de targetes DSP de semiconductors manufacturats. Els pot trobar al seu lloc web.
 
Un tipus de MCU 8051 és encara millor per als projectes integrats. La meva primera trobada amb el 8051 era de 18 anys. Se suposava que havia de implementar un algoritme DES en llenguatge assemblador en tres mesos - que havia acabat després de tres setmanes. Era tan fàcil d'aprendre. Jo no seria capaç de repetir la gesta amb (més ràpid) PIC d'avui: s - és un gos de codi i el seu conjunt d'instruccions està limitada també. OK, és prou bo per les joguines, però no per una cosa seriosa. Hi ha un munt d'excel · lents fonts a la web - comencen amb http://www.8052.com/ . També hi ha molts kits de desenvolupament per a tota classe de 8051: s disponibles. / Rambo
 
Rambo això és molt just això és fàcil i si alguns esforços sincers podria ser llançat pot ser conquistat. Però ja saps que no tinc a ningú al voltant per guiar-me i com he citat aquí el tema en si que tinc menys temps a la mà, així que no vull gastar el meu temps llegint algun material després adonar-se que no era la matèria s'ha de llegir o el millor és que el que m'he saltat Així ps em guiï coses que especial per posar les meves mans sobre. Iwould obligat.
 
Ara, vostè està sent massa lent, crec que un bon nombre de propostes ja s'han donat. 8051 o PIC o qualsevol controlador que està familiaritzat, en primer lloc aconseguir alguna cosa com palying voltant, i després fer una mica de planificació i creació d'un programa significatiu. Com diu que has de embrutar les mans, saps el que això significa? treballar més i parlar menys, no hi ha solucions confeccionades. tractar d'implementar un alogorithm primer senzill.
 
Doncs bé, en el "Disseny i Programació Digital" categories tenen 1271 temes amb la paraula "PIC" en ells i 592 amb "8051". Com els missatges de la gent en la seva majoria es refereixen als problemes que tenen, el que significa que hi ha el doble de problemes utilitzant un PIC que un 8051. : Wink: Però de debò, btbass és tan cert quan diu que la millor manera d'aprendre és aconseguir les seves mans brutes. I m'agradaria afegir - és la només així. Així es troba un projecte - qualsevol projecte. Un avançat sistema de control per a les unitats elèctriques amb una pantalla gràfica i un munt d'entrades de sensor, o una joguina. No importa. Com brut! Hi ha només 4,5 mesos que queden en aquest fil ... : Wink: / Rambo
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top