Email retard de notificació

A

alexan_e

Guest
Actualment estic rebent correu (gmail) les notificacions de respostes o PMS després de 6 hores o més, algú té el mateix problema o és només amb mi?

Jo només he notificacions a través del panell de control, així que no puc dir. Keith

estic tenint el mateix problema aquí, però la demora algun temps és molt llarg tan tard com 12 hores per què és tan [COLOR = "Silver"] --- Actualització --- [/COLOR] Estic tenint el mateix problema, però aquí el retard de temps és molt llarg tan tard com 12 hores per què és tan

Hi va haver un problema en els últims dies, però l'administrador l'ha fixat, ha de tornar a la normalitat aviat. Tingueu en compte que he tingut problemes similars en el passat, però aquests van ser causats per la meva proveïdor de correu electrònic i no el fòrum, el correu electrònic va ser enviat des del fòrum, però va ser rebut a la fi del meu proporcionat. Això es pot comprovar si es compara el temps d'enviament i recepció, si el problema és causat pel fòrum, llavors el correu electrònic finals han de tenir la mateixa enviar rebre indicacions de l'hora el que significa que s'envia tard, però va rebre immediatament. D'altra banda, si vostè veu una marca de temps d'enviament que són les hores abans de rebre el correu electrònic llavors és culpa teva proveïdor. Així és com el meu send-mirar rebut en aquest cas que va ser culpa fòrum

que és genial el vaig a comprovar i publicar el meu problema aviat

Tinc la latència d'un dia per a notificació nou lloc.

latència nois és més de 15 hores Encara estic per rebre notificacions ahirs :-|

Jo també, jo no he rebut cap notificació posterior a les últimes 15 hores. Això se suposava que era fix ahir, però crec que és cada vegada pitjor, he posat en contacte amb l'administrador.

En cas d'estar bé després d'aquesta nit. Gràcies per notificar-.

Aquesta notificació ha estat lliurada a l'instant així que suposo que estem de tornada a la normalitat.

yup i rebut notificacions totes les meves coses de tornada a la normalitat, suposo

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back