Els paràmetres-S: HFSS X Analitzador de Xarxa

T

tjunqueira

Guest
Hola a tots! Estic simulant un component que ja han construït. El problema és que els paràmetres de dispersió que vaig rebre en HFSS són diferents que els que tinc amb l'analitzador de xarxes. Així que aquí va a les preguntes! • Amb el tipus de solució que havia de triar (entre modes de transport impulsat o terminal motriu) a tenir la mateixa resposta de l'analitzador de xarxes? • Quan posar fi a una sortida, no significa posar una càrrega d'impedància adaptada? • Qualsevol altre suggeriment per a resoldre el meu problema? Moltes gràcies! Thadeu

Hola nois, estic necessitant una mica d'ajuda! No sé què més fer ... Gràcies de nou!

Si el dispositiu UR és un dispositiu de banda ampla, és normal veure la diferència entre HFSS i VNA. Si es tracta d'una antena, model impulsat ha de ser utilitzat i conduït terminal per a estructures de guia d'ones. En general, és el cas si o terminae una càrrega amb una impedància de fòsfor.

Benvolgut tjunqueira, Això és el que crec que m'agradaria ajudar-vos: (1) Al meu honesta opinió, ha de triar la seva solució per al terminal impulsada per "si vostè sap que la seva antena és que la resposta de banda ampla (per exemple, biconicals) . "Modal Driven" es tria normalment si vostè sap el que les maneres que són emocionants de l'antena (per exemple, pegats). Per descomptat, vostè mai aconseguirà els resultats simulats per ser 100% spot-on com els resultats pràctics. Les coses simples que vostè no pot controlar, com ara, mecànica / defectes de construcció pot afectar als seus resultats. Bé, aquesta és exactament la raó per enginyers pràctics de l'antena com jo, es continua treballant! ;) Jajaja! (2) I sí, quan acabi una sortida, que significa posar una càrrega de impedància adaptada. Com vostès saben per ara, una gran quantitat d'antenes es dissenyen a 50 ohms. No obstant això, la majoria de les antenes no m'agrada de 50 ohms. Però aquesta és una altra història. : P Espero que aquestes ajudes, Dave

Recordeu que el s-paràmetres en HFSS es generalitzen S-paràmetres, el que significa que el port d'ona sempre està acompanyat en totes les freqüències i no hi ha "impedància de normalització", però en l'analitzador de xarxes S-paràmetres s'han normalitzat en certa impedància (per exemple 50 ohms) només ha d'anar al seu assistent d'excitació en la pestanya de post-processament i seleccioneu "renormalizar" a la impedància de la xarxa mateixa normalització (50 ohms) per obtenir un resultat coherent

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back