el que està malament amb el meu codi de PMOS?

R

romel_emperado

Guest
hola vull fer d'aquesta corba amb HSPICE però tot el que faig no puc fer alguna cosa com això .. Image1: aquest és el meu codi de la meva PMOS: [PHP-ES] Títol: PMO DAW ni (no estic segur:)) * Nota de la sintaxi: per al transistor, * Mxxx porta de drenatge major font MODEL_NAME L = x W x = 0 mp font d'entrada font pch w = 2u l = 10u vgs porta 0 5 0 5 vostès font ** escombrat tant vostès 0-5 volts en increments de 0.2, i VGS 0-5 volts en increments de 1. vostès CC 5V 0 0.5 0 vgs ....... 5 gen post opció prot tt 'rf018.l' lib unprot op parcel · la i (mp) END [/PHP] i el resultat d'aquest codi és el següent: Per què és que el punt de partida de totes les batudes estan a 0?

Crec que només cal canviar els seus dolços de 0 als nombres negatius (per exemple. Vostès CC 0-5v -. 5). :)

ok vaig a tractar

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- missatge afegit a les 14:59 ---------- Previous post va ser a les 14:57 - ---------</span></span>
No, no és .. no és una corba de PMOS ..

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- missatge afegit a les 14:59 ---------- Previous post va ser a les 14: 59 ---------- </span></span>
qualsevol altre truc per mostrar la corba? [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1 ]---------- missatge afegit a les 16:15 ---------- Previous post va ser a les 14:59 MIDA ----------[/] [/color] el problema té a veure amb la cosa de subministrament .. de totes maneres aquí està el codi correcte
PHP:
 Títol: ... "oferta" PMOS DAW subministrament param = 1,8 després de les opcions globals Vdd Vdd Vdd GND GND *** mpmos1 font de la porta de drenatge major longitud L = W = ample m1 ds gs Vdd Vdd pch L = 10u W = augment * "oferta" de "oferta" 20u * Node VoltageName + Node-VoltageValue vostès vgs Vdd Vdd ds gs vostès de 0 a 1,8 V amb el pas de 0,1 vgs augment de 0 a 1,8 V amb el pas de 0,5. DC vostès 0 5 0,5 vgs 0 5 1. sonda de corrent continu i1 (m1). tt 'rf018.l' lib. END

Si us plau, escombrat DC vostès i ús ". Alterar" per canviar VGS. ps. . Alter és una ordre HSPICE.

Si us plau, escombrat DC vostès i ús ". Alterar" per canviar VGS. ps. . Alter és una ordre HSPICE.
no tenen ús. Alterar ordre té vostè la sintaxi de la mateixa?

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- missatge afegit a 03:46 ---------- Previous post estava en 03:25 ----------</span></span>
Què vols dir pel canvi? alguna cosa com això? He utilitzat aquesta línia per escombrar la meva VGS
. DC vostès 0 5 0,5 vgs 0 5 1

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back