El llenguatge assemblador (8051) d'interrupció

P

pratyathedon

Guest
Hola, estic fent servir Sim31 Asm31 i programaris. Vull fer un programa per calcular A més, divisió, multiplicació, la resta. Estic utilitzant SIM31 (simulador) i desitja que l'usuari a fer una elecció de l'anterior 4 operation.how utilitzar les interrupcions en això. Vull que el programa també.

Com una primera aproximació, que no tindrà interrupcions per això. Els aritmètica sens dubte no la fa servir i la interfície d'usuari força pot prescindir de, simplement sondejar el dispositiu d'entrada (el que sigui) quan el codi està inactiu.

Hola, FVM està absolutament en el correcte no cal que les interrupcions d'aquest requisit ....... aconseguir els seus fonaments primera a la dreta ........ si vostè està tractant de fer una calculadora de quatre funcions, aleshores us farà falta una pantalla LCD 16x2 ha de ser barat i un teclat de 4X4 per donar les entrades. cosa que vostè pot tenir un port sèrie envia les dades a 8051 per fer el càlcul (els operands i l'operador es poden enviar a 8051) i els resultats poden ser enviats de tornada al port sèrie que es mostra en un equip d'Asimov

obtenir el seu dret bàsic en primer lloc.
tota la raó. sembla que tenim un munt de nens que volen volar en primer lloc, al seu lloc.

Hola Pratyathedon, crec que es pot escriure el codi del seu projecte, però en general, els càrrecs són 20 hores $ / (que el bàsic per a qualsevol enginyer de programari, fins i tot a Pune). Prendrà uns 6-8 hores per a la codificació de les proves i debuging. Vostè pot fer les matemàtiques i m'envien els diners si vol que el codi. No és una opció més intel · ligent d'escriure el seu propi codi. L'elecció és teva!! :) Asimov

la complexitat del seu projecte depèn de la quantitat de bytes de dades que es van a processar i el sistema d'I / S. un mètode barat i senzill és utilitzar la comunicació bidireccional de sèrie del PC., de manera que o pot evitar el complex (per principiants) LCD i un teclat. i si o va a processar un byte només llavors. és tan simple com afegir un B, o un SUBB, B o AB o AB MUL DIV. els exemples de la mateixa pot ser obtinguda en 8051 pel micro controlador Mazidi:. lol:

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back