Edició en procés de profunda submicrònica (circuit analògic)

E

evilguy

Guest
Es pot saber quins són els temes principals en el procés de submicrònica profund en analògic.diguem que el procés és 0.18ľ quines són les qüestions que afectaran el nostre disseny en el circuit analògic.pel que he guanyar amb la meva lectura, l'emissió corrent de fuga sembla ser la qüestió principal en 0.18ľ procés.a més d'això, qualsevol altra qüestió que hem de considerar?

jo mai treball en el procés submicrònica de profunditat.que és per això que realment no coneixen el tema en circuits analògics.Gràcies.

Corrent de la sortida és en realitat la qüestió més important.Tingueu en compte que prop de circuits analògics necessiten es posin en venda, el que significa que necessitem dispositius de grans dimensions.dispositiu de mitjans de gran quantitat de corrent de fuga ...

"Dispositiu de mitjans de gran quantitat de corrent de fuga"

Podries explicar alguna cosa més sobre ella?
wpchan05 escriure:

Corrent de la sortida és en realitat la qüestió més important.
Tingueu en compte que prop de circuits analògics necessiten es posin en venda, el que significa que necessitem dispositius de grans dimensions.
dispositiu de mitjans de gran quantitat de corrent de fuga ...

El corrent de fuga especificada en el document es refereix generalment als actuals per unitat de superfície.Per tant, dispositius més grans pateixen major corrent de fuga.

evilguy escriure:

Es pot saber quins són els temes principals en el procés de submicrònica profund en analògic.
diguem que el procés és 0.18ľ quines són les qüestions que afectaran el nostre disseny en el circuit analògic.
pel que he guanyar amb la meva lectura, l'emissió corrent de fuga sembla ser la qüestió principal en 0.18ľ procés.
a més d'això, qualsevol altra qüestió que hem de considerar?jo mai treball en el procés submicrònica de profunditat.
que és per això que realment no coneixen el tema en circuits analògics.
Gràcies.

baixa tensió d'alimentació és una chanllege també dissenyador analògic.

gràcies ...per donar-me una mica d'informació.m'agradaria applogize a causa de la meva última resposta a aquesta entrada a causa de la xarxa de la meva oficina fins els últims temps.Pel que fa a circuits analògics, no s'utilitzarà procés de 90nm fabrciate IC analògic.probablement els dissenyadors segueixen utilitzant major procés.així que fer servir més alts dels processos vol dir que podem minimitzar les fuites porta?

una fuga porta semblant a la porta d'un túnel actual?

qualsevol document o article recomana a això fuites porta?

Hola!
Crec que vostè no ha de preocupar-se per 18 o tecnologia.Si ha de treballar en 25 o 35 llavors definetily obtindrà diferència.
Com que la tecnologia es redueixen, tindrem en compte més coses.Per exemple,
En tecnologia de 65 nm que utilitzem tenses MOSFET, SOI, multigate MOSFET etc ...........
Per tant, seguir treballant i obtindrà tota idea a poc a poc per l'experiència.

Hola!
Problemes en el procés de profunda submicrònica

Ordre efectes secundaris:
(1).Subliminals de la conducció
(2).Fowler Nordhiem fenomen de túnel
(3).L'escurçament del canal
(4).Consell d'efecte
(5).Mobilitat variacióProblemes de fiabilitat:
(1).Els electrons calents efecte
(2).Metall Migrarion
(3).NBTI

A part d'aquests hi ha un munt de segon ordre i les qüestions Relibility.

Gràcies
Shaikh Sarfraz

al xeic sarfaz:

pot totes les qüestions que vostè ha inclòs en la llista afecten el disseny en format analògic també?són tots els temes tenen un impacte enorme en circuits analògics com la fuga d'edició actual (Mantion per wpchan05)?

Hola!
Sí totes aquestes qüestions estan relacionades amb sub microns de profunditat tecnologia CMOS, per tant, tots aquests es efecte del disseny analògic.Més encara en el disseny analògic com en el present ens esforcem per ajustar més, i altres coses.

Segons la seva actual fuites altra qüestió té un impacte enorme en el sistema, com el disspiation poder en l'augment del circuit quan està en la manera d'apagada.

Gràcies
Shaikh Sarfraz

M'agradaria saber més sobre l'efecte NBTI en relació amb els circuits analògics.Hi ha tècniques especials per al disseny de circuits analògics que són prou sòlids per superar l'efecte NBTI?

Amb Salutacions
Sachin

Hola!
NBTI significa negatiu Blai instabilty Temperatura.
És un fenomen comú amb Deep Micron OGP dispositius Sub.

Aquest és un nou camp de recerca i un treball considerable que està passant en aquest.
NBTI efecte es torna més greu quan la temperatura és més alta.

temperatura de la tensió diagonal en tensió constant (DC) fa que la generació de trampes d'interfície (NIT) entre l'òxid de porta i el substrat de silici, que es tradueixen en tensió llindar del dispositiu (Vt) per torns i pèrdua de la unitat actual (Ion).L'efecte és més greu NBTI de OGP FETS de FETS NMOS causa de la presència de forats en la capa d'inversió OGP que se sap que interactuen amb els estats d'òxid.

http://www.reed-electronics.com/semiconductor/article/CA386329

Anar a través d'aquest article.

Gràcies
Shaikh Sarfraz

Shaikhsarfraz,

Gràcies per la resposta.Jo s'enfronta a problemes relacionats amb la fiabilitat en un disseny NBTI ADC en TSMC 0.13um procés.Cap de la informació que la disponible a la xarxa s'encarrega de la qüestió NBTI en relació amb l'analògica optimitzat disseny de senyals.

Amb Salutacions
Sachin

Hola!
Sí NBTI és un nou fenomen relativament, és una cosa similar als efectes de l'envelliment.
No aconseguirà molts materials útils en aquest com el treball està encara en curs.
Una solució és no utilitzar dispositius de OGP al circuit, però això no és realista.

De tota manera si trobes alguna cosa realment útil pal just ell

Gràcies
Shaikh Sarfraz

Hola!

Estic una mica la curiositat de saber més sobre la fiabilitat NBTI problemes observats en TSMC 0.13u disseny,,, Quin és l'import de la transferència vt observat i el que les tensions i l'estrès com has pogut model i simular el seu disseny ....Fins on jo sé, en qualsevol tecnologia d'una tensió de servei de seguretat s'especifica per a diferents problemes de fiabilitat (HCI, NBTI etc) i si l'estada o sota d'aquest llavors el doesnt disseny a prova ...

Hola!
Sí per els processos de maduració com 18 o 13 que es donen amb les especificacions.
Però per al 65 o 90 nm la tecnologia no es pot predir les tensions de funcionament segur.

De tota manera això depèn de la mà d'una habilitat del dissenyador complet.

Gràcies
xeic Sarfraz

dubto que puguem trobar Igate (directe túnel actual) de la simulació.Fins on jo sé, el model de 3c3 BSIM si es simula utilitzant simulador Spice, ens posarem 0A de corrent de comporta.Com podem simular el transistor per trobar el corrent de comporta.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back