E1 / T1 Bibliografia

C

chinoRuiz

Guest
Hola,
Estic buscant un bon llibre que cobreix E1 (i T1, si és possible) al dept.Sé de Bellamy "Digital Telephony", però és difícil obtenir informació exacta sobre E1, sinó que aquest llibre explica alguns aspectes de la E1 com a exemples reals dels temes tractats.

El que estic buscant és un llibre que explica tots els aspectes de E1 en detall.

La raó és que he de dissenyar una interfície de E1/T1/J1 amb DS2155 (Dallas) i no puc entendre molts aspectes de la senyalització, la vigilància, alarmes, etc

Gràcies.

chinoRuiz va escriure:

Hola,

Estic buscant un bon llibre que cobreix E1 (i T1, si és possible) al dept.
Sé de Bellamy "Digital Telephony", però és difícil obtenir informació exacta sobre E1, sinó que aquest llibre explica alguns aspectes de la E1 com a exemples reals dels temes tractats.El que estic buscant és un llibre que explica tots els aspectes de E1 en detall.La raó és que he de dissenyar una interfície de E1/T1/J1 amb DS2155 (Dallas) i no puc entendre molts aspectes de la senyalització, la vigilància, alarmes, etcGràcies.

Sí, però només cobreix una petita part de l'especificació.Ha estat la primera introducció, i després que he llegit algunes parts de Bellamy "Digital Telephony".
Necessito més.
Gràcies de totes maneres.

Hi dear TINC 1 PDF per E1 i T1 CÀRREGA DE MI POT SER l'ajudarà U. ....
Malauradament, cal iniciar una sessió per veure aquest arxiu adjunt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back