Dues preguntes sobre oscil · lador en anell

A

alvays

Guest
Aquestes dues preguntes em va confondre molt. Algú em pot donar una pista? 1) Com simular el subministrament d'energia i soroll de la terra induïda per VCO? La relació amb el poder i el guany de terra d'empenta 2) el rendiment en comparació entre l'inversor oscllator anell de la cadena, el corrent de fam inversor oscil lador d'anell i retard diferencial oscil · lador en anell (simètrica amb càrrega diferencial): soroll de fase, alimentació induïda pel soroll, l'aplicació, i així successivament. Gràcies Índex: oscil · lador en anell, l'oscil · lador VCO, controlat per voltatge, simètrica de càrrega, soroll de fase

Un arxiu de soroll de la font de xip pot ser per escrit i s'agrega en l'esquema de simulació d'any. Running PSS i PNOISE mostraria o la corba de soroll.

Però jo no sé com s'escriu la descrita. Jo només aprendre sobre la simulació PSS amb la inserció de soroll en el domini de fase, és a dir, utilitzant el model de les fases de blocs del circuit, i el soroll de fase també va modelar en el domini de fase ara, és un circuit de nivell de transistor, Com puc escriure el fitxer de soroll. Gràcies, No puc trobar cap fitxer d'ajuda sobre l'arxiu de soroll. M'agradaria que vostè em pot dir més detalls sobre això.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back