Dual volts amperes ajuda metres amb esquemes

S

SSShocked

Guest
necessito un volt dual i amperímetre fins 300V 20 ¿algú sap alguna cosa si us plau ajuda

Estimat SSShocked Hola Quanta precisió, el que necessita per mesurar? Els millors desitjos Goldsmith

necessària per a la font d'alimentació recomanat 10 mV / A o 1 mV / A per a la sortida de precisió i ajust volt / amp monitoratge

Hmm. És a dir, costarà important per a vostè? si no, per què no, un sensor d'efecte Hall? (Per a la intensitat) i per la tensió, es pot dividir el voltatge cap a fora ja amb algunes resistències, i després mesurar simplement (amb un microcontrolador). Per cert, és l'aïllament important per a vostè? Els millors desitjos Goldsmith

300V 20 màx costarà no més de $ 60 necessito l'esquema i el codi no estic experimentat amb microcontroladors I Need A 20x4 metres del panell LCD que mesura el voltatge i el corrent

Per a la corrent, es pot utilitzar una resistència de baix valor, que està en sèrie amb la línia, també. però permeteu-me una pregunta: ha accedir a la tensió de CA? meva mitjana és: crec que tenia una font de CA i després ho rectifiqui. si, si, es pot usar un TC en la seva línia de CA abans de rectificació. Crec que serà més barat i millor per a vostè. Millor Sort Goldsmith

http://www3.telus.net/chemelec/Projects/MC1466/MC1466.htm mira aquesta és la millor font d'alimentació (mc1466) és una línia de comandament del transistor reg.0.02 volt.reg 0,03 voltatge i corrent ajustable entre 0 i X al màxim. tensió i corrent depèn de com potent que és la sortida trasnsitor si el seu transistor és 300V es pot regular des 0-300V de limitació de corrent inclòs aquest és el diagrama de blocs de MC1466L MC1466 no es produeix ja el full de dades http://www .datasheetcatalog.com/datasheets_pdf/M/C/1/4/MC1466L.shtml per això cal que el mesurador per al PSU

És una mena de font d'alimentació lineal, i jo no crec que sigui l'eficiència és bona, i, naturalment, no serà barat! considerar la seva fora lloc actual és d'aproximadament 20 A i el voltatge cap a fora ja és de 2 volts i l'entrada és de 300 volts! així, la seva dissipació a través del seu element de pas sèrie serà d'uns 20 * 298! = 5960 W! És això raonable? ¿Per què no un convertidor buck simple? si vostè necessita una bona font d'alimentació, es pot dissenyar un convertidor buck simple. el mateix de l'eficiència pot ser molt alta! Bona sort Goldsmith

té vostè raó, però vaig a usar-lo directament de la xarxa, així que farem servir un transistor 150W tan pocs potència màxima serà 900W 250v 0-0-60V 15 a 15 No necessito 6Kw PSU aconseguir [COLOR = "Silver"] [ size = 1] ---------- Post afegit a les 14:37 ---------- Previous post va ser a les 14:36 ​​---------- [/ SIZE ] [/COLOR] Jo conduiré transformadors flyback, amplificadors de tub i altres coses d'aquesta manera 250v són suficients

Com es calcula la seva energia cap a fora ja? a 900 w?! 250 * 15 = 3750W!

a 250v que hauria de tenir al voltant de 3,6 amperes també crec que el refredament d'oli dissapate molt més de 6000w dissapate als 900 watts posaré els transistors en una caixa plena de líquid refrigerant es bomba a través d'un petit radiador amb ventilador mooolt potent que la bomba està mooolt ràpid (150l/min) és super aire petit i ràpid del quadre serà atapeït així que anem a tornar al mesurador de panell

No obstant això, no crec que 900 w dissipació és raonable i econòmic (perquè es pot tenir només 10W de dissipació amb un SMPS), però com vostè desitja. li permet tornar a la seva pregunta original: usar un CT (transformador de corrent) en sèrie amb la línia de CA per obtenir la mostra de corrent. i per la tensió: utilitzar una xarxa divisora ​​(amb dues resistències d'alt valor) (amb tolerància 0 per cent o 0,1) per obtenir la mostra de la tensió. i aleshores utilitzar un microcontrolador (És ADC). o utilitzar un circuit integrat 7107, de manera que, es pot dissenyar un amperímetre i un voltímetre. (Però si s'utilitza aquest mètode serà una mica difícil d'usar LCD) (pel que crec microcontrolador és més adequat) Best Wishes Goldsmith

tio sé com connectar el mesurador, però no tinc els esquemes del controlador de pantalla me tot en 20x4 LCD necessito l'esquema per controlar la pantalla i el codi per al microcontrolador [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Missatge afegit a les 14:51 ---------- Previous post va ser a les 14:50 ---------- [/SIZE] [/ COLOR ] també com assolir 0-0-250v 3.6a amb SMPS [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Post afegit a les 14:52 -------- - Publicació anterior va ser a les 14:51 ---------- [/size] [/color] i el soroll de la SMPS

Sobre el soroll de SMPS, si es vol dissenyar el seu filtre de sortida correctament, vostè no tindrà cap problema. I sobre SMPS: es pot usar un convertidor buck, simplement. 02:00 MOSFET i un IR2113 i un LM2576 i un acoblador òptic i un filtre a la sortida put (dues o filtre) i un amplificador operacional. Si vols, et puc donar un esquema per això. i per al corrent i el voltatge, la indicació a la pantalla LCD, vaig a trobar alguna cosa adequat per a vostè. Els millors desitjos Goldsmith

¿De debò? 3.6a 250v a 60V 15 a [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Post afegit a les 15:01 ---------- missatge anterior era als 14 anys : 59 ---------- [/SIZE] [/COLOR] em pots mostrar una mica [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Post afegit a 15:22 ---------- Previous post va ser a les 15:01 ---------- [/SIZE] [/COLOR] un altre problema: la fiabilitat que explotin quan volen

Ok, però, és necessari un circuit independent dos primer durant 60 volts i l'altre per a 250 volts? Sí, vaig a dibuixar el seu circuit per a vostè aviat.
un altre problema: la fiabilitat que explotin quan volen
Què vols dir amb això?

Vull dir: curt circuit = BANG! alta càrrega durant molt de temps = BANG! També tenen bastant mala regulació i la resposta de càrrega, però són més barats i per tant caldria una font d'alimentació que és 900W max-> 0-0-250v 15 15 em refereixo a 60V 3.6a 250v a aconseguir el màxim de 900W 250v 0-0-15a AJUSTABLE

Per què cop! :-D? deure de protecció, és evitar de cop!! (Però a sistemes d'alta potència SMPS, si el circuit no té cap tipus de protecció, no veurà bang! Veurà Big Bang!!). Assegureu-vos que la seva protecció és bona.

Acceptar el 900W 250v 0-0-15a ajustable (si ho desitja amb protecció) em donaries l'esquema? gràcies per l'ajuda, si vols mail a crackhead666@mail.bg gràcies: smile :: smile :: smile: que em van ajudar molt [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] - -------- Missatge afegit a les 17:09 ---------- Previous post va ser a les 17:04 ---------- [/SIZE] [/COLOR] ho sento amic, però si és possibe pot fer-ho sovint adjustabe [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Post afegit a les 17:10 --------- - Publicació anterior va ser a les 17:09 ---------- [/SIZE] [/COLOR] gràcies ha de ser godsmith

Vaig creure que era aquí per ajudar, no fer i li donarà l'obra, sinó la seva bona amb microcontroladors per què no aprendre, fàcil de començar i la seva forma de treball, hi ha un vell refrany bo aprendre a caminar abans de córrer sona com em estaràs fora de la seva profunditat amb aquest pren en un projecte gran

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back