DRC / LVS al SOC-Trobada - Córrer República Democràtica del Congo a la trobada de

K

kumar_eee

Guest
Podem comprovar la violacions geometria i violacions de connectivitat a la trobada de si mateix.Però ¿per què anem a per calibre per comprovar una vegada més?.

Kumar,

A l'eina de PNR (enounter Soc en el debat actual) que bàsicament es llegirà la informació del resum de la cèl lula (LEF) en lloc d'informació completa (o GDSII Laff) amb vista a tenir resultats earlier.Also, és difícil de codificar tots els de les normes en l'eina de PNR en si.
Usarem calibre / Hercules com un signe-off eines que llegir és la informació completa de la disposició i s'estén corrector pronunciar-s'hi.

Gràcies
Teula

Sí, estic d'acord ... no podem controlar totes les normes de la RDC a Trobada ..per això necessitem una espècie de signar eines en les que podem utilitzar els arxius de la regla d'or.

Sí estic d'acord amb ells ....calibre és una eina de el vistiplau per a la verificació ..perquè els noms de les xarxes en l'eina de PNR no empeny cap avall des del nivell superior, però quan ho fem GDSII que willpush baix net 4m hierarachy dalt ...a botom (Aquest és el punt de vista de LVS) és per això podeu veure alguns curts en els expedients dels passatgers, però pot ser que hagin de ser real ..si el disseny de càrrega del calibre de ...vostè no pot veure els curts falsos

Estic d'acord amb totes les respostes anteriors.
signar les eines són el que la indústria es basa en i el calibre és considerada com una de les millors eines per a la República Democràtica del Congo i / o controls LVS.Com se li va dir que ja SoC Trobada utilitza només visió abstracta, és a dir, LEF, no podria capturar totes les normes República Democràtica del Congo.D'aquí la necessitat d'executar signar xecs en el calibre

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back