Doble equilibrada mesclador - Mida de la cua del dispositiu L?

E

ee484

Guest
Hola a tots.

Tinc una pregunta senzilla sobre la cèl lula Gillbert Mixer (Doble equilibrada).

Els senyals de RF estan emocionats en un dispositiu de cua i Els dispositius es troben a la part superior com els convencionals.

Els dispositius de mida reduïda (en format analògic parell diferencial simple, vaig trucar a aquest dispositiu de la cua del dispositiu ja que actua com a font de corrent de la cua) també estan relacionats amb el mirall actual.

Hi ha alguna raó que els dispositius de la cua ha de tenir major longitud de canal dels dispositius de commutació (els superiors).En analògic, ja que aquest dispositiu ha d'actuar com a font de corrent de la cua, típicament L ha de ser més gran que els dispositius d'entrada i Vdsat hauria de ser més gran per a una millor adequació.

Què tal en Mixer?L hauria de ser el mateix que els dispositius de commutació?o ha de ser més gran?ja que també estan actuant com una font de corrent de la cua?

Gràcies ..

BJ

hola
Sé que la cua actes com la cua en opamps.
i els embornals de M_tail actual.
però no tinc ni idea sobre la grandària de L.
Cerca a Google de "mesclador tutorial" o "cèl lula Gilber tutorial"
Vostè pot trobar molts text útil.

Hai:

L'augment de L que conribute a un augment de la contribució de parpelleig de soroll, per tant, degradants de la federació de la mescladora.

Rgds

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back