DIY Flyback Transformer

B

boylesg

Guest
Ho vaig fer amb el nucli de ferrita d'un transformador flyback tv i una mica de filferro magneto d'alta tensió d'un transformador de forn microones - no és realment un mesurador ideal per al seu tipus de coses però és el que està disponible per $ 0. Hi ha alguna font de filferro magneto lliure de gran longitud i en particular d'un calibre més fi que hauria de considerar l'exploració? Potser els motors de la màquina de rentar o alguna cosa així? A jutjar per la mida de l'arc petit que es produeix, es outputing en el veïnatge de 5000V a 13kHz. Tom aquestes coses tenen propietats de ressonància i puc veure al voltant de la freqüència i, possiblement, una mica més d'ella? No m'he pres la molèstia de donar-li corda metòdicament amb capes d'aïllament entre debanats. En lloc d'això simplement contínuament untat vaselina en els debanats d'excloure esperem que la majoria de l'aire. Estic fent diverses d'elles i la intenció de connectar a tots en sèrie per obtenir la tensió de sortida, possiblement similars als transformadors flyback fabricats. Per cert, el que causa el to (so) quan aquestes coses estan funcionant?
DIYFlyback.jpg

La freqüència d'operació fa una gran diferència, així que és definitivament val la pena jugar. Es podria afegir una bobina de realimentació per encendre el transistor driver (s) dins i fora del que farà córrer més a prop de la ressonància. Mai he trobat una font barata de filferro fi usable tampoc. El so és simplement a causa de les bobines i el nucli (si no fixa) que vibren amb el camp magnètic, i el xiulet és causada per la descàrrega de corona. No estic segur de connectar entre si diversos sortirà bé. Jo estaria interessat en els resultats ... Tingueu molta cura de no respirar el gas ozó que es crea per la descàrrega - és extremadament verinós . Ja gairebé es va desmaiar que abans d'ara, en menys d'un minut de tenir el meu cap en un arc gran. L'olor que és obvi. Per ser honest, sempre he trobat amb els rescatats bobines secundàries HV treballat fora millor que les meves pròpies ferides. Tenir (segur) divertit! :-D Edita per afegir: Jo ús la vaselina per a encenedors ràpids (Faig un munt de coses a l'aire lliure motxilla tipus). Em pregunto què passarà amb el seu bobina si es posa una mica calenta i el vapor de descàrrega colpeja algun PJ? : Xoc:

Jo no estic segur de connectar diversos junts sortirà bé. Jo estaria interessat en els resultats ...
Semblava funcionar durant un parell de bobines d'encesa d'automòbils. Vinculació de les primàries i secundàries en sèrie va donar un arc doble de gran per a una freqüència donada.
Per ser honests, sempre he trobat amb els rescatats bobines secundàries HV treballat fora millor que les meves pròpies ferides.
No és sorprenent, però segueix sent divertit per provar.
Edita per afegir: Jo ús la vaselina per a encenedors ràpids (Faig un munt de coses a l'aire lliure motxilla tipus). Em pregunto què passarà amb el seu bobina si es posa una mica calenta i el vapor de descàrrega colpeja algun PJ? : Xoc:
S'ha creuat la meva ment. Però he llegit que la gent fa servir oli mineral als seus Emerse xformers, i això va a cremar si s'escalfa prou. M'imagino que si el meu XFormer diy s'escalfa prou perquè la vaselina per encendre llavors el fet que la vaselina vapor és inflamable serà el menor dels meus preocupacions. Quin és el punt d'ebullició de la gelea de petroli de totes maneres? Un cop i si em dóna aquestes coses de treball que havia de Emerse també l'instituït per l'oli d'algun tipus.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back