B
boylesg
Guest
Ho vaig fer amb el nucli de ferrita d'un transformador flyback tv i una mica de filferro magneto d'alta tensió d'un transformador de forn microones - no és realment un mesurador ideal per al seu tipus de coses però és el que està disponible per $ 0. Hi ha alguna font de filferro magneto lliure de gran longitud i en particular d'un calibre més fi que hauria de considerar l'exploració? Potser els motors de la màquina de rentar o alguna cosa així? A jutjar per la mida de l'arc petit que es produeix, es outputing en el veïnatge de 5000V a 13kHz. Tom aquestes coses tenen propietats de ressonància i puc veure al voltant de la freqüència i, possiblement, una mica més d'ella? No m'he pres la molèstia de donar-li corda metòdicament amb capes d'aïllament entre debanats. En lloc d'això simplement contínuament untat vaselina en els debanats d'excloure esperem que la majoria de l'aire. Estic fent diverses d'elles i la intenció de connectar a tots en sèrie per obtenir la tensió de sortida, possiblement similars als transformadors flyback fabricats. Per cert, el que causa el to (so) quan aquestes coses estan funcionant?