Disseny-vs-Disseny de RF IC, quin és millor?

G

gift4jo

Guest
Tinc una excel · lent oportunitat per treballar per un equip de disseny d'alta freqüència del CI en una companyia de semiconductors ben conegut. Però no tinc cap experiència en el disseny de circuits integrats analògics. El que he fet en la meva Màster / Doctorat són alguns dissenys de màscares amb cadència i un bon munt d'ASIC / SOC dissenys. Així que quan l'entrevistador em pregunta sobre la meva posició d'interès, disseny, disseny o simulació, no sé el que és més difícil i la més alta demanda (MAS DINERS PAGAT :)) en el mercat actual. Vaig triar maquetador com la meva posició inicial, que és suggerit per un del seu col · lega abans. Però algunes persones diuen que el treball de disseny és més adequat per a les nenes (sóc home). [Color = xarxa] Llavors, com et sembla? disseny o la configuració? Quin és millor per a mi, un tipus de doctorat amb cap experiència de disseny IC analògic? i per què? [/color] Si us plau, ajudeu-me a aquesta pregunta, gràcies!!

Disseny - si ho fas de RF que desitgi perquè faci el seu propi disseny dels blocs crítics. El descans és l'esclavitud de temps - per això no estic dient que qualsevol pot fer-ho. BO! tipus de disseny és difícil de trobar. I els bons RF encara més difícil. Però al meu entendre, tenir doctorat i anar a pel disseny no és una bona idea. Vostè ha d'haver van per al disseny amb fer el seu propi disseny de Pg jo no sóc una nena i no de disseny cosa és cosa de noies. Sé que hi ha més homes que fan el disseny. Em refereixo a una bona.

Gràcies per la seva resposta ràpida. Vostè té raó. Posar els blocs d'altres persones confeccionades en conjunt no és un treball difícil i potser una mica avorrit. Per arribar a ser un bon dissenyador IC vull entendre tant la part relativa al disseny i la part de la presentació. Però ara, com un graduat no tinc experiència en ambdós. He de començar amb algun lloc. Com creus que si ho faig disseny de primera des de fa dos anys i mentre tant vaig a estudiar el disseny de RF / CMOS IC, i més tard anar a pel treball de disseny amb la comprensió de la disposició. Sona bé per a mi, però no sé si és possible o no?

canviar d'un departament a un altre departament ... normalment no es prefereix en una empresa .... però és possible .... o canviar de feina ur ... :) Sp

Es tracta d'un equip de disseny incloent alguns enginyer de disseny fent, alguns laytout fent i alguns simiulation fent. Com a enginyer júnior, crec que encara tinc l'oportunitat de triar el que vull fer. Diguem que vol créixer en el disseny de circuits integrats de radiofreqüència perfessionally, és que val la pena fer la primera presentació.

Crec que depèn de si té experiències de circuits abans. Si ho fa, llavors posisition disseny és bo per a vostè. Disseny en RF analògica és molt important en comparació amb el treball d'un altre disseny i la demanda d'una bona visió de disseny de circuits també. Per descomptat, és un treball ben pagat, almenys al meu entendre.

Però per ser un bon dissenyador és necessari conèixer sobre la disposició. Per tant, sempre és millor començar a treballar com a dissenyador de maquetació i després, gradualment, passar a la disseny front-end. Tot el millor.

Presa de treball de disseny, fer una bona feina allà i sempre interessat en el disseny. Quan veuen que fas bon disseny, demani alguns dissenys senzills, llavors vostè pot moure cap amunt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back