Disseny d'un oscil · lador utilitzant 0.13um tecnologia

N

najhannur

Guest
Hola nois ... Estic dissenyant un oscil · lador que es generarà una ona sinusoïdal molt probablement usant tecnologia 0.13um. He llegit alguns dels suggeriments per al disseny del oscil · lador. L'oscil · lador s'utilitza com a part del generador de forma d'ona d'un sistema (podria ser amb el controlador digital). Estic segur que he de dissenyar un entorn de senyal de la mescla. La meva pregunta és: 1.Que és el camí més viable per al disseny del oscil · lador en el qual es pot utilitzar per a la generació de rellotge i per generar la forma d'ona sinusoïdal .. i he de dissenyar un PLL? 2. És una bona idea de col · locar el generador de forma d'ona en un xip del mateix amb el sistema de control .. és a dir, o és millor tenir el rellotge extern. Espero em pugui donar algun suggeriment ...

Tot el que he demanat és perquè les aplicacions que es tracti. 1. si només vols un rellotge que no és massa alt i la seva freqüència fixa, es pot utilitzar un oscil lador de vidre, que és simple. I si vols a la freqüència de diverses formes, PLL és una bona opció. però és complex. 2. En SoC, un xip és un sistema, no volem que altres components externs. preferim rellotge intern. No obstant això, les aplicacions en sistemes petits, es pot utilitzar un rellotge extern per a una fàcil aplicació. aquesta és la meva opinió. Espero que li pot donar una mica d'ajuda. Ryan

Thanx, no estic segur si em cal una sola freqüència o de freqüència múltiple. però he de generar el senyal de fase diferent de l'ona sinusoïdal i el rellotge digital que controla el senyal d'ona sinusoïdal.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back