Disseny d'un microcontrolador

P

piyushpandey

Guest
Hola nois sóc aquí amb una qüestió de fons, que em va semblar preguntar vostès per verificar si estic pensant en el correcte o no. En realitat, la meva pregunta és que he llegit tantes fitxes tècniques dels diferents microcontroladors com a PIC, AVR i molts altres i tenen inforamtion sobre el funcionament del microcontrolador. Però ara estic interessat en saber que la forma d'aquests microcontroladors estan dissenyats, ja que contenen milers dels circuits lògics o blocs i com sabem a crear un bloc lògic petit en el camp digital o analògic és quant difícil. Així que la meva pregunta real és com el disseny del microcontrolador es fa, em refereixo a quines eines i mètodes s'utilitzen en el disseny del microcontrolador o microprocessador de comunicació. Espero que vostès té el meu punt del que vull descobrir. Així que si us plau m'ajudi perquè pugui comprovar el molt que estic en el correcte sobre el meu enteniment i el treball de google. Gràcies

volgut la seva tecnologia manufaturing IC. com a petit IC de portes I s'ha dissenyat, igualment grans portes IC FPGA estan dissenyats. nano tecnologia, la fabricació de milers de comportes en àrea petita. transistors molt petits i coses per l'estil que s'utilitzen per a la fabricació de circuits integrats de grans dimensions en una àrea més petita.

volgut seva tecnologia manufaturing IC. com a petit IC de portes I s'ha dissenyat, igualment grans portes IC FPGA estan dissenyats. nano tecnologia, la fabricació de milers de comportes en àrea petita. transistors molt petits i coses per l'estil que s'utilitzen per a la fabricació de circuits integrats de grans dimensions en una àrea més petita.
En primer lloc gràcies per respondre Shahbaz En realitat, jo sé que aquestes coses com l'IC es fabrica a l'empresa on jo sé, es realitza a través del nanotecnologia mètode. No estic demanant que la forma en la IC es fabrica a l'empresa, el que estic demanant és que com és el disseny lògic és dissenyar, em refereixo a la manera com està dissenyat pràcticament abans de començar la fabricació de la IC. Igual que en el cas dels fabricants d'automòbils o enginyers civils 1 dissenyar els seus projectes en els programes com Autocad per veure com es veuria i d'anar a la producció real d'aquest producte. De la mateixa manera que la tecnologia i programes s'utilitzen en el disseny de la lògica de l'IC de de microcontroladors i processadors com. Crec que ara estic clar en el que vull saber en realitat real. Gràcies

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back