Disseny de SFS utilitzant HFSS ver.10

E

Epsilon Zero

Guest
Hola, jo amb HFSS ver.10 i estic tractant de simular el FSS. He dissenyat un FSS escurabutxaques, però estic tenint problemes per simular i obtenir resultats. Podria algú explicar per què després d'haver simulat que no estic rebent i les parcel · les en el gràfic. I fins que carregueu el fitxer.

hola, he fet una ullada ràpid en el seu arxiu. Crec que el problema en la definició de la divisòria de la LMP, ha d'haver un límit de referència de la radiació o la FSS. El comprovaré més si tingués el temps. esperant que això li donarà una pista per començar a investigar. l'esperança que es troba un Slon ràpidament.

Hola a tots, de la meva recerca del millor del programari que simulen l'estructura de FSS, el dissenyador de Ansoft és especialment simular qualsevol FSS i donar resultats molt precisos, ho intento, molt simple, molt ràpid i donar ua àmplia zona lliure de polrization ona plana, el que vaig poder ajudar a que fa o

hihi, com s'estableix una ona plana en HFSS10 o dissenyador? Tinc un problema en la definició d'ella, guitza que volia traçar l'RCS. Algú té tutorial sobre RCS HFSS? gràcies

hola a tots, qualsevol company de pujar els seus paràmetres de substrat i considera que el fitxer que voleu simular en format DXF o GDSII que l'ajudi en la simulació

abdoeng, he sentit que el Dissenyador de Ansoft és més fàcil d'utilitzar per a la simulació de FSS. Però malauradament no estic segur per on començar en el Dissenyador de Ansoft. Podria esbossar alguns passos. Estic investigant els diferents tipus d'elements i els seus sorolls ressonants. Si vostè té un exemple que jo vaig poder veure jo estaria molt agraït. Gràcies

hola èpsilon zero, pls carregar el fitxer i el paràmetre ur substrat, que podria ajudar o

Estic treballant amb el Dissenyador de Ansoft SV. Sóc capaç de simular completament FSS amb aquest programa o necessito la versió completa?

aquí és un arxiu amb el optimzation d'un FSS en el Dissenyador

Lamentablement no puc posar les meves mans a la versió completa de Anosft dissenyador i dissenyador de Ansoft SV no em permet obrir els arxius en aquest blog. Sembla que la seva tornada a l'experimentació amb HFSS: (

Gràcies per la seva ajuda abdoeng. Em sap greu, havent respondre durant un temps. Ara tinc la versió completa de les dues de 10 HFSS i Ansoft Designer versió 2.2. Vaig a carregar els paràmetres sub com vostè ha esmentat beofre és possible que pugui per ajudar. Totes les notes per al Dissenyador de Ansoft per simular FSS l'ajudarà molt. Salutacions Epsilon

Aquí hi ha algunes instruccions simples per fer un FSS (o qualsevol tipus de matriu en realitat) - Dibuixa el teu cel · la unitària - Fer una caixa d'aire que l'envolta (espai ~ 1/4 de longitud d'ona és segur) - Fer una PML és superior o inferior (amb el assistent està molt bé - la direcció de la seva selecció d'excitació serà l'objectiu de (per exemple, la part inferior de la FSS)) Si vostè té una versió de HFSS que admet, seleccioneu "Referència per a la superfície de freqüència seleccionable (SFS)" - Feu un límit de radiació fora de la una altra (o, pot utilitzar un altre LMP en alguns casos, però no sempre és necessari) - Configura el teu excitació (ona plana, port, etc) utilitzen una ona plana per al SFS. Apunt amb el vector de k en la LMP - Fer un quadre directament al voltant de tot, fins i tot de caixa de la LMP - Joc de mestre / esclau armilles a les parets (veure ajuda per obtenir informació sobre això) - Creació d'escombrat i resoldre!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back