disseny de l'antena microstrip problema .. plzzzzzzz

A

alan6449

Guest
el disseny d'im doble ressonància microstrip pegat antenna.im utilitzant HFSS.im utilitzant method.im apilades usant escuma com el meu substarte de la capa superior (alçada 60 mm), per im capa inferior utilitza l'aire com a substrat (alçada de 15.2mm). meu problema és el alçada de l'escuma és que large.when reduir l'alt, no puc aconseguir supervisor resonance.my doble em demana reduir el height.its hi ha cap tesi utilitzant escuma per 60mm.if hi ha cap comentari per millorar el disseny.. Plz.tqrecords

alan

Hola Al,
Crec que hauries de tractar de canviar permittivities dielèctric.Suggereixo a tractar dels problemes per separat en la primera aproximació.Disseny el pegat inferior per separat per a la freqüència desitjada.Tria un material més alta constant dielèctrica (amb una relativament baixa tangent pèrdues dielèctriques) el respecte del que està utilitzant ara, la reducció de l'alçada del substrat.Intenta utilitzar els valors estàndard de gruix i permitivitat (fulls de dades proporcionades pels venedors).Després d'això, la cobertura de l'antena ustrip amb un altre substrat i provar diferents valors de EpsR i espessor (valors sempre disponibles per a cada material) i reoptimizar dimensions de l'antena per tenir la ressonància desitjada.Suposo que vostè ha d'intentar diferents configuracions de diverses altures dielèctric i EpsRs.Seleccioneu les millors configuracions (és a dir, en termes d'ample de banda) i posar la segona antena a la part alta de substrat.Reoptimizar tant per a la primera i la segona ressonàncies.Un escombrat paramètric associat a una optimització seria molt útil per optimitzar l'estructura de conjunt.Crec que hauria d'estar treballant.Al final, pot tenir diferents configuracions de treball, ja que hi ha molts graus de llibertat en el seu disseny.El procediment no és immediat, és clar, però vostè pot obtenir bons resultats després d'alguns passos.En el passat, vaig ajudar a un amic en el disseny d'una antena de banda ampla amb una estructura similar.En aquest cas, les dues ressonàncies va haver de ser parcialment superposats per obtenir un major ample de banda.

Espero que aquesta ajuda.

I.

Gràcies Iván. No tens algun suggeriment d'un material de base que pot reemplaçar a l'escuma

En general es fan servir materials de Arlon o Rogers, però molts altres són venedors de substrat (Neltec, etc.)Un dels paràmetres que has de mirar és la tangent de pèrdua dielèctrica.Mira això fulls de dades dels venedors.En ells s'especifiquen totes les característiques com la permissivitat i foc (delta) (Pèrdua) -> Per saber quina és la millor compensació entre les pèrdues de baixa i alta permitivitat.Utilitzeu un permitivitat relativament alta per reduir l'alçada del substrat, en general lleugerament inferior a més petit substrat.De tota manera, vostè ha de tractar amb característiques diferents de substrats, per tenir una visió del que és el millor, com vaig dir en el post.HFSS, Dissenyador i el CCT té una biblioteca de material detallat o Whare poden trobar materials diversos proveïdors.
Let me know.
Adéu.

I.

Hola Alan,
Quina és la seva freqüència de treball?
Vostè podria utilitzar bresca de mel.
Records
Z

hi guineu ..
im dissenyar per a la freqüència de 1,8 a 2,2 GHz

considerar
alan

Alan,

Amb longitud d'ona en l'ordre de 15 cm, un gruix de 60 mm (~ 0,4 lambda assumint substrat permitivitat baixa) sembla molt.Hauria de ser possible per reduir i obtenir la ressonància doble ajustant la mida del pegat paràsit.
Un niu d'abella com Hexcel (o Hexcell?) Pot ser útil com a substrat.
Records

Z

tq guineu ..
Com determinar la mida per al pegat superior, és menor que el pegat inferior o major patch.is menor que qualsevol mètode per trobar-lo?records
alan

, Alan, tinc pm UR.Crec que serà millor que començar amb una anàlisi de disseny Ansoft.Tinc molta feina per fer aquest dia, sinó que obtenen el model de disseny i vaig a intentar trobar una mica de temps per executar algunes optimitzacions.Després d'això, utilitzant el dissenyador de circuits, es pot pensar en millorar qualoty model en HFSS.Com a primer pas en el procés de disseny suggereixo causa de disseny "que podem arribar a un resultat més ràpid que HFSS.
Adéu

ok .. ivan ... tq very2 molt per suggestion.i ur tractarà d'esbrinar ..

records
alan

Puc referir a la patent 5.561.435.Anar a les patents de Google i descarregar la reclamació.El meu enteniment és multicapa antenes de pegat són bastant vells.Vostè també pot tractar d'antena de pegat en suspensió en aquest disseny.S'afegeix una mica de capa dielèctrica entre el pegat primer i el segon, canviar les característiques d'acoblament.

, Alan, tinc missatge UR.En realitat tinc molta feina a fer aquesta setmana.Però puc tractar de trobar una hora per ajudar a u.Guany reduït?Quant?Què hi ha de ressonàncies?Did o administrar per obtenir la ressonància desitjada?Quin nivell de joc per a cada un de ressonància?Típicament, els pegats no tenen una gran guany, ja que no és directiva.

reduir el guany de 2 dB .. gestió per obtenir la ressonància doble però efficify ample del feix és de voltant de 10% -13%. polarització meu crosss també alta ...

tq

records
alan

Hey Al,
Jo no puc dir res sense veure l'arxiu.Cross-pol?Sona estrany?Ha intentat traçar els corrents de cada pedaç?Pal UR.Vaig a tractar d'entendre el que està succeint.

Adéu

pena per Ivan resposta tard ... vaig a publicar el resultatregarsd

alanCreat després 16 minuts:alan6449 va escriure:

pena per Ivan resposta tard ... vaig a publicar el resultatregarsdalan

Bé, jo no sé quina freqüència vostè desitja ser de ressonància exactament.De tota manera, veig dos resonaces (el segon és ben acompanyat).No satisfan els requisits de disseny?
Pel que fa a la Creu-Pol, veure un dels meus darrers missatges en http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=989176 # 989.176.

I.

hi Iván ...
al meu frequcy rang de 1,8 a 2,2 GHz (per UMTS) .. no sóc capaç de satify l'obligació ... aquest és el més nou de disseny ... puc carregar el resultat ....

tq very2 molt

records

alan
Malauradament, cal iniciar una sessió per veure aquest arxiu adjunt

L'1 de ressonància està mal aparellat, però el 2n és bo.Veig un ample de banda-10dB bastant satisfactòria: 1.75 a 2.45.El guany és estable al voltant de 9 dB en la gamma d'interessos.Què és exatly la lletra o crec no ser tan satisfactori?

variació del guany no ha de superar els 0,5 .. i jo hem de reduir l'alçada ....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back