dispersiu mitjans de comunicació relacionats amb el LMP

E

emkenkyu

Guest
estimats tots,

Necessito ajuda.Actualment, estic treballant amb els mitjans de comunicació dispersiu.Per FDTD, estic utilitzant PLCR
i model de Debye.Tanmateix, estic usant
la LMP Berengué, que no és adequat per als mitjans de comunicació dispersiu condició (d'acord amb algunes de les IEEE paper).La majoria dels documents de treball de IEEE sobre estirada coordinar tècnica per al tractament dels mitjans de comunicació dispersiu.Tanmateix,
m'agradaria mantenir Berengué
la LMP.Hi ha alguna referència (s) que pot referir-se?

Qualsevol persona,
si us plau ajuda .....

Nvidia pozwała w sądzie Samsunga i Qualcomm. Powodem jest rzekome złamanie patentów dotyczących GPU, za co domaga się zakazu sprzedaży niektórych urządzeń Samsunga w USA - w tym Galaxy.

Read more...

Hola, hi ha un altre aC es pot fer servir que és similar a
la Berengué LMP.Es basa en la LMP que ja estan utilitzant la única diferència és que en la formulació de la LMP, Strech coordinar paràmetres tals com la permeabilitat i complex permitiviy s'utilitzen.Això
s'anomena LMP uniaxial LMP o UPML a curt, és molt útil per BC dispersiu mitjans a causa de la pèrdua de propietats per introduir el complex permitivity.El UPML pot ser utilitzat tant per pèrdues (dispersió) i pèrdua de mitjans, a utilitzar els mitjans de comunicació per pèrdues acaba d'establir la complexa part de la permeabilitat i permitivity a zero, per als mitjans de comunicació dispersiu de mantenir la part real i complexa dels mitjans de comunicació propietats (muo i èpsilon).
Comproveu computacional electromagnètica per Allan Taflove: el capítol 7, 8 i el capítol 9.
Capítol 7: uniaxial adapta perfectament capa
Capítol 9: els mitjans de comunicació dispersiu

Goodluck.Babs

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back