despertar d'energia en mode

V

Vonn

Guest
Iam usant uc 89c2051 amb un teclat connectat a un dels seus 2 ports, vull que per estalviar energia en el disseny de la meva tant com puc, el que vull treballar en el mode d'apagat i deixar que la uc a despertar només si l'usuari fa clic a la clau, però el problema és que "la UC es desperta de manera d'apagat només amb un reinici de maquinari", així que han de fer un circuit complicat que pot fer això ..
quan l'usuari prem una tecla, la UC té un reinici de maquinari i obtenir en el bucle que escanejar el port per obtenir la identificació de la clau i premeu prendre una acció abans que l'usuari del seu dit de la mà esquerra de la clau ... Com puc fer això?

hey amic,

Que és una matriu teclat?si és així, simplement utilitzeu un port i amb les columnes en l'entrada i la sortida ha de ser el restabliment.Aneu amb compte per desactivar aquest quan la uc és despertar.
regads,
2000

bé, però què passa amb el poder absorped en el circuit i la lògica?
Estic intentant estalviar energia tant com puc, així que estic treballant en mode d'apagat, que només necessita 2 micros amplificador.actual

ho sento amic, però el full informatiu de la qual he AT89C2051 diu que en PD amb 3V manera que consumeix 20uA ....però de totes maneres un HCMOS port consumeixen alguns dels actuals ...perdó

bona sort,

2000

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back