desajust mitjançant anàlisi de Monte Carlo

G

gayu

Guest
Hola,

Quan el meu MC adjuntar arxiu de model, la simulació de Montecarlo vaig anar observant el McDATA i mcparam arxiu generat.Ho he fet per tal d'observar si les variables que
estic esmentant en el meu arxiu de model varia.Mentre es fa el procés he trobat variacions dels paràmetres variables.Però mentre es fa l'anàlisi de la manca d'adequació, no són diferents i es mantenen constants.Si us plau,
m'ajuden amb respecte a aquest problema.El problema és "Espectre no és estadísticament diferents paràmetres de la variable que he especificat" ..

Gràcies,
Gayathri

gayu va escriure:

Hola,Quan el meu MC adjuntar arxiu de model, la simulació de Montecarlo vaig anar observant el McDATA i mcparam arxiu generat.
Ho he fet per tal d'observar si les variables que estic esmentant en el meu arxiu de model varia.
Mentre es fa el procés he trobat variacions dels paràmetres variables.
Però mentre es fa l'anàlisi de la manca d'adequació, no són diferents i es mantenen constants.
Si us plau, m'ajuden amb respecte a aquest problema.
El problema és "Espectre no és estadísticament diferents paràmetres de la variable que he especificat" ..Gràcies,

Gayathri

Cita:

simulació de Montecarlo és una bona eina.Crec que hauries de comprovar la netlist.
la netlist arribar potser és el mateix que elnetlist del model normal.
per la qual cosa hauria de canviar el cellname amb la finalitat d'igualarl'MC cellname a l'arxiu de model.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back