Dell Desktop no ve, només parpelleja

S

samoltech

Guest
pls casa, necessito ajuda .. estic treballant en un ordinador d'escriptori Dell Optiplex, quan ho encengueu .. Només parpelleja i intermitents això continua fins que em trec el poder ... si us plau, què he de fer per corregir això. És el poder portar aquesta és intermitent i no anirà fora fins i tot prement el botó d'encesa fins que em tregui el cable d'alimentació del sistema

què parpelleja el LED d'alimentació és brillant o alguna cosa s'intenta reiniciar el sistema tracta de veure si el so del ventilador és audible per a vostè o no

Comproveu suspendre, d'espera i d'hibernació en les opcions del sistema operatiu i BIOS. Especialment en la secció BIOS opció d'alimentació si té. A més, aquest problema és conegut per "Optiplex 990 i 790". Comprovi PSU o tractar d'una altra font d'alimentació. : Wink:

Canvieu el cable d'alimentació, si no es resol problema que cal anar al centre de servei.

sembla que el problema és amb els seus SMPS. bo ... obrir de seguretat dels seus SMPS i comprovar que no hi ha condensadors voluminosos i comprovar tots els voltatges de sortida com els +12 v +5 v 3/3

Li dóna el xiulet POSTERIOR a l'inici de l'equip? vostè pot mesurar els voltatges de +12 V, +5 V i +3,3 V a un connector addicional amb un multímetre digital, si estan fora de rang, llavors millor substituir la font d'alimentació SMPS

Tinc curiositat ... ¿Alguna vegada obtenir una solució real per això? Si és així, anem a saber el que va passar.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back